چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام مقداد یعقوبی مدیر مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب گفت: جریان غربگرا که سالها بدنبال بَزک کردن چهره آمریکا برای ملت انقلابی ایران بود، بی خبر از این بود که فتنه انتخابات، حقیقت آمریکای بدون روتوش را به نمایش می گذارد.

حجت الاسلام مقداد یعقوبی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به اینکه نهایتاً مشت زنی سیاسی «ترامپ و بایدن» در انتخابات آمریکا به مرحله فینال رسید، اظهار داشت: مناظره های انتخاباتی دو رقیب دموکرات و جمهوری خواه، نشان داد که آمریکا در سراشیبی انحطاط و افول قرار گرفته است.

مدیر مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب در ادامه گفت: بیچاره تر از هوادارن «ترامپ و بایدن»، عده ای غربگرا و کلفَت سیاسی در روزنامه های خود، در نهایت درجه رفتار بچه گانه، «بایدن» را قبله آروزهای خود بصورت خندان، و «ترامپ» را گریان نشان می دهند.

وی تصریح کرد: عده ای در داخل با سنگ «بایدن» به سینه زدن، بدنبال کُرنش با شیطان  بزرگ هستند و به خیال خام خود نامزد برنده مورد نظر آنها، ناجی بهبود اقتصاد و معیشت جامعه ایران خواهد بود.

حجت الاسلام یعقوبی بیان کرد: متأسفانه برخی با کمال بی بصیرتی، به هوای اینکه فکر کنند، بین ترامپ و بایدن فرق هست، کاملا در اشتباه راهبردی به سر می برند، چرا که رؤسای جمهوری آمریکا، عروسک های خیمه شب بازیِ صهیونیست ها هستند.

مدیر مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب گفت: جریان غربگرا که سالها بدنبال بَزک کردن چهره آمریکا برای ملت انقلابی ایران بود، بی خبر از این بود که فتنه انتخابات، حقیقت آمریکای بدون روتوش را به نمایش می گذارد.

حجت الاسلام یعقوبی اظهار کرد: حسب فرمایشات رهبری حکیم که فرمودند: «سیاست ما در قبال آمریکا با رفت‌ و آمد اشخاص تغییر نمی‌کند»، هر چند ایجاد ستاد انتخاباتی جهت «بایدن»، نوعی معرکه گیری سطحی جریان غربگرا است، اما سیاست دشمنی شیطان بزرگ با ملت انقلابی، هرگز تغییر نخواهد کرد.

مدیر مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب خاطرنشان کرد: در حقیقت پیروزی «بایدن» پایانی بر دوره ۴ ساله ریاست جمهوری «ترامپ» و به معنای شکست سیاست های نظام سلطه در منطقه و تمام دنیا خواهد بود.

وی در پایان گفت: در واقع ریاست یک دوره ای ترامپ بر کاخ سفید، با اتخاذ سیاست های غلط در خاورمیانه همچون ترور حاج قاسم سلیمانی و بدنبال آن موشک باران پایگاه آمریکایی عین الاسد، باعث می شود ارتش آمریکا با ذلت و خواری خاک عراق را ترک کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha