دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سپاه

حوزه/ امام جمعه همدان با اشاره به رونمایی از سامانه تیر بار موشکی توسط سپاه پاسداران، گفت: این دستاورد سپاه آن هم در دوران تحریم‌ها، نشانه دهنده اوج اقتدار جمهوری اسلامی است و آن را باید مرهون توجه به قدرت داخلی دانست نه انتظار انتخاب خارجی.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، در خطبه مکتوب این هفته همدان، با اشاره به رونمایی از سامانه تیر بار موشکی توسط سپاه پاسداران، اظهار داشت: این دستاورد سپاه آن هم در دوران تحریم‌ها، نشانه دهنده اوج اقتدار جمهوری اسلامی است و آن را باید مرهون توجه به قدرت داخلی دانست نه انتظار انتخاب خارجی.

وی با گلایه از وضعیت بازار و عدم نظارت بر بازار، خاطر نشان کرد: همکاری‌های جدید دولت و سپاه و تشکیل قرارگاه ۱۷ ربیع، قطعا نوید بخش کنترل قیمت‌ها و گرانی‌های غیر موجه حاکم بر بازار خواهد بود.

امام جمعه همدان با بیان اینکه اکثر کشورها، برگزاری انتخابات در آمریکا را رصد می کنند، مطرح کرد: دنیا نظاره‌گر انحطاط سیاسی و اخلاقی در آمریکا و حرکت قهقرایی نظام حاکم در این کشور می باشد که در حال نمایان شدن است.

وی با تاکید بر اینکه سیاست ما در قبال آمریکا یک سیاست مشخصی است، گفت: تجربه نشان داده است که نه دموکرات‌ها به وعده خود عمل می‌کنند و نه جمهوری خواه‌ها پیمان می‌شناسند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه به قدرت رسیدن هر یک از جناح‌ها، خیری به ما نخواهند رساند، عنوان کرد: دولت‌های آمریکا ثابت کرده‌اند که نه امضای کسی را می‌توان تضمین حساب کرد و نه رجز خوانی دیگری را می‌توان جدی گرفت.

وی در پایان خطبه مکتوب این هفته همدان نیز با تسلیت شهادت اولین مدافع سلامت استان مرحومه موسوی، خاطر نشان کرد: امید است تا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت عملی قدردان زحمات کادر درمان باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha