پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان

حوزه/ اتّحادیّه تلاشش این باشد که جوان و مخاطبِ خود را اوّلاً هرچه می توانید از لحاظ کمّیّت گسترش بدهید؛ نمی گویم انجمن ها را گسترش بدهید [بلکه] دایره‌ی تبلیغ و اثرگذاری انجمن ها بر روی جوان های همسال را گسترش بدهید.

به گزارش خبرگزاری حوزه، پایگاه اطلاع رسانی khamenei.ir به ارائه فیش هایی با عنوان «جوان مؤمن انقلابی» که گزیده ای از بیانات رهبر معظم انقلاب درباره جوانان است پرداخته که طی شماره های مختلف تقدیم نگاه شما فرهیختگان خواهد شد.

   

- جوان مؤمن انقلابی

جوانی که نامه می نویسند به بنده و التماس، گریه که اجازه بدهید ما برویم در دفاع از حرم اهل‌بیت (علیهم‌السّلام) بجنگیم؛ از زندگی راحت، از زن و بچّه بگذریم. این وضع جوان امروز است. دشمنان می خواهند ایمان این [جوان] را از بین ببرند.

بیانات در دیدار ائمه جماعات مساجد استان تهران - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱

   

- جوان مؤمن انقلابی

شما باید تلاشتان این باشد، اتّحادیّه تلاشش این باشد که جوان و مخاطبِ خود را اوّلاً هرچه می توانید از لحاظ کمّیّت گسترش بدهید؛ نمی گویم انجمن ها را گسترش بدهید [بلکه] دایره‌ی تبلیغ و اثرگذاری انجمن ها بر روی جوان های همسال را گسترش بدهید.

ممکن است طرف مقابل شما جزو انجمن ها هم نباشد و نخواهد باشد، عیبی ندارد امّا انجمن ها کاری کنند که مخاطبان بسیاری پیدا کنند، سطح وسیعی از مخاطبان را پیدا کنند و روی آنها اثرگذار باشند و آن اثر عبارت باشد از همین که گفتیم، یعنی تشکیل هویّت و شخصیّت جوان اسلامی، آن‌چنان‌ که جمهوری اسلامی میطلبد، آن‌چنان‌که جمهوری اسلامی تعریف می کند؛ نه آن‌جوری که آمریکا و سرمایه‌دار صهیونیستی تعریف می کند. این وظیفه است؛ این کار را باید دنبال کنید.

بیانات در دیدار اعضای انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان - ۱۳۹۵/۰۲/۰۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد حسین IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    0 0
    امید خدا به من هم عنایتی کند