شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
علی مرادی

حوزه/ امام جمعه شهرستان بیجار گفت: دل بستن به انتخابات آمریکا توسط عده ای از خواص و عوام در داخل کشور نوعی ساده لوحی است، زیرا نسخه درمان وضعیت کنونی کشور را باید در داخل جست نه در نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا.

حجت الاسلام علی مرادی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان عنوان کرد: برخی افراد ساده لوح به گونه ای نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را دنبال می کنند که انگار قرار است اتفاق مهمی در کشور بیفتد.

امام جمعه شهرستان بیجار ادامه داد: این افراد بدانند هر یک از دو نامزد ریاست جمهوری آمریکا که پیروز شود، اوضاع هیچ تفاوتی نخواهد کرد، زیرا تاریخ این مهم را ثابت کرده است.

این استاد حوزوی با اشاره به اینکه رؤسای جمهوری آمریکا در برابر ملت ایران پرونده سیاهی دارند، افزود: تاریخ سیاسی آمریکا نشان می دهد که تمامی رؤسای جمهور آمریکا چه دموکرات و چه جمهوری خواه در سیاست خارجی خود هیچ فرقی با همدیگر ندارند و وجه شباهت آنها غارت کشورهای اسلامی است.

حجت الاسلام مرادی اضافه کرد: چه ترامپ و چه بایدن هرکدام به عنوان رئیس جمهور آمریکا انتخاب شود، هیچ تغییری در سیاست استکباری دولت آمریکا روی نخواهد ماند، زیرا اولویت رؤسای جمهور این کشور تجاور، جنگ افروزی، حمایت از تروریسم و... است و تنها تفاوت این دو جناح در نوع عملکردشان در این مواضع است.

امام جمعه شهرستان بیجار گفت:  دل بستن به انتخابات آمریکا توسط عده ای از خواص و عوام در داخل کشور نوعی ساده لوحی است، زیرا نسخه درمان وضعیت کنونی کشور را باید در داخل جست نه در نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا.

حجت الاسلام مرادی بیان کرد: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری نسخه درمان وضعیت نابسامان اقتصاد و معیشت کشور تنها در داخل است، لذا باید به نیروهای نخبه و جوان برای برون رفت از این وضعیت اطمینان کامل داشته باشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha