جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام سیدمحمد نبوی

حوزه/ مدیر مدرسه سفیران خاتم الانبیاء(ص) سنندج گفت: در این روزهای بسیار حساس شاهد ورود گروه های جهادی از اصناف مختلف همانند طلاب، بسیجیان، دانشجویان و... برای مقابله با وضعیت کنونی هستیم که این خود نور امیدی در دل جامعه است.

حجت الاسلام سید محمد نبوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، اظهار داشت: این روزها جامعه تحت تأثیر ویروس کرونا به سختی در حال طی شدن است و برای گذر از این روزهای طاقت فرسا نیازمند همدلی و یاریگری تک تک افراد در جامعه هستیم.

مدیر مدرسه سفیران خاتم‌الانبیاء(ص) سنندج گفت: خوشبختانه در این روزهای بسیار حساس شاهد ورود گروه‌های جهادی از اصناف مختلف همانند طلاب، بسیجیان، دانشجویان و... برای مقابله با وضعیت کنونی هستیم که این خود نور امیدی در دل جامعه است.

حجت الاسلام نبوی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: در این میان باید از حضور جهادی حوزه های علمیه در بحث مبارزه با بیماری کرونا یاد کنیم، حوزه های علمیه در بخش های معنوی و مادی فعالیت گسترده ای در این روزها از خود نشان می دهند که این نشان از روحیه انقلابی و مردمی طلاب و روحانیون دارد.

این استاد حوزه علمیه استان کردستان گفت: از ضدعفونی معابر، توزیع اقلام و تجهیزات بهداشتی درب منازل گرفته تا تهیه بسته های معیشتی و توزیع در مناطق کم برخوردار را می توان در کارنامه درخشان حوزه های علمیه به خوبی دید.

مدیر مدرسه سفیران خاتم الانبیاء(ص) سنندج گفت: از سوی دیگر حضور طلاب خواهر در بحث حضور در مبارزه با بیماری کرونا در جامعه قابل توجه و تأمل است، بانوانی که همچون سال های دفاع مقدس در کنار مردان به جهاد و ایثار پرداخته اند.

حجت الاسلام نبوی خاطرنشان کرد: حضور گروه های جهادی طلاب و دیگر اقشار جامعه که همواره دغدغه مند اعتلای کشور و انقلاب هستند بی شک می تواند در از بین رفتن بیماری کرونا از کشور و استانمان بسیار مثمرثمر باشد، البته برای تسریع در این امر نیازمند همراهی و تعامل مردم و جامعه به صورت جدی هستیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha