چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
آموزش مجازی

حوزه/ معاون آموزش مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: اگر بسترهای آموزش مجازی کشور در حد استانداردهای جهانی بود نه تنها در این برهه خاص از زمان دچار مشکلات نمی شدیم، بلکه می توانستیم از فضای مجازی بهره برداری بیشری داشته باشیم.

حجت الاسلام رضا خورشیدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان عنوان داشت: یکی از مهمترین ویژگی های حوزه های علمیه آموزش بر مبنای دین و شرع است.

معاون آموزش مدرسه سفیران هدایت بیجار در ادامه با اشاره به وضعیت حاکم بر جامعه در بحث کرونا، عنوان کرد: نمی توانیم منکر تاثیرات بسیار مخرب کرونا بر شئونات زندگی به ویژه تاثیرات منفی آن بر مباحث آموزشی باشیم. مراکز آموزشی از روی اجبار تعطیل شده اند و هرچقدر که این تعطیلات طولانی شود، باید منتظر زیان ها و عقب افتادگی های بیشتری در بحث آموزش و تحصیل باشیم.

وی ادامه داد: مسئولان مربوطه باید سال ها قبل با فراگیر شدن فضای مجازی، به چنین روزهایی می اندیشیدند تا دچار این نوسانات علمی و آموزشی نشویم.

خورشیدی اضافه کرد: اگر بسترهای آموزش مجازی کشور در حد استانداردهای جهانی بود نه تنها در این برهه خاص از زمان دچار مشکلات نمی شدیم، بلکه می توانستیم از فضای مجازی بهره برداری بیشری داشته باشیم.

معاون آموزش مدرسه سفیران هدایت بیجار اظهار کرد: باید به همه اساتید حوزه کردستان بابت تلاش هایی که در بحث آموزش مجازی داشته و دارند خسته نباشید بگوییم، زیرا مدارس علمیه استان کردستان جزو اولین مدارسی بودند که آموزش ها را در فضای مجازی ادامه دادند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha