جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
غبارروبی

حوزه/ امام جمعه شهرستان دیواندره گفت: منافقان و گروه های تروریستی و ضدانقلاب به خوبی می دانند که با اقدامات وحشیانه خود هرگز نمی توانند در اراده ملت ایران به ویژه مردم استان کردستان خللی ایجاد کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، مراسم غبارروبی مزار شهدای شهرستان دیواندره به مناسبت هفته دولت ظهر امروز با حضور امام جمعه، مسئولان و فرماندهان نظامی برگزار شد.

در این مراسم، امام جمعه شهرستان دیواندره گفت: امروز باید همه در بحث احیای فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت در جامعه کوشا باشیم و آن را به عنوان وظیفه ای همگانی بدانیم.

ماموستا جلال مرادی در ادامه سخنان خود بیان داشت: لذا ترویج و تثبیت فرهنگ جهاد و شهادت، تبیین اندیشه والای شهیدان و گسترش فرهنگ دینی و احیای روحیه جهادی و انقلابی در جامعه وظیفه‌ای همگانی است.

این عالم اهل سنت گفت: امروز با خدمت به مردم و نیز حفظ آرمان های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی می توانیم ادامه دهنده راه شهیدان باشیم.

امام جمعه شهرستان دیواندره افزود: رزمندگان اسلام با تأسی از دین اسلام و تبعیت از ولایت فقیه در مقابل دشمنان این انقلاب قرار گرفتند و جان خود را فدای این نظام و مملکت کردند و تا ابد نام خود را در تاریخ این سرزمین ماندگار نمودند.

ماموستا مرادی ادامه داد: اگر می بینیم که در سطح کشور به ویژه در کردستان شاهد یک امنیت پایدار هستیم، این نتیجه جانفشانی شهیدان و خون آن عزیزان است.

این عالم اهل سنت تاکید کرد: منافقان و گروه های تروریستی و ضدانقلاب به خوبی می دانند که با اقدامات وحشیانه خود هرگز نمی توانند در اراده ملت ایران به ویژه مردم استان کردستان خللی ایجاد کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha