جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سازمان تبلیغات اسلامی

حوزه/ با پیگیری های خبرگزاری حوزه در کردستان و نیز مطالبه گری روحانیون و حوزویان بیجار، اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان که ۶ ماه بدون مدیر و سرپرست بود، از بلاتکلیفی در آمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، با پیگیری های خبرگزاری حوزه در کردستان و نیز مطالبه گری روحانیون و حوزویان بیجار، اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان که ۶ ماه بدون مدیر و سرپرست بود، از بلاتکلیفی در آمد و مسئول جدید آن معرفی شد.

بیشتر بخوانید:

اداره تبلیغات اسلامی که نه رئیس دارد نه سرپرست!!

بلاتکلیفی هیئات های مذهبی بیجار در نبود سکاندار تبلیغات اسلامی

اسفندماه سال گذشته رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار از سمت خود کناره گیری کرد و تا روز گذشته این اداره مهم و حساس بدون رئیس و سرپرست اداره می شد.

این وضعیت باعث اعتراض فعالان مذهبی و فرهنگی، روحانیون و طلاب و به ویژه مدیر مدرسه سفیران هدایت حضرت ولی عصر (عج) شهرستان بیجار گردید.

حجت الاسلام سیدموسی محمودی؛ مدیر مدرسه سفیران هدایت حضرت ولی عصر (عج) شهرستان بیجار در گفتگوهایی که با خبرگزاری حوزه در کردستان انجام داد، صراحتا اعلام کرد که در صورت انتخاب نشدن رئیس یا سرپرست جدید برای اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان موضوع را به اطلاع حجت الاسلام والمسلمین قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور خواهد رساند.

انتشار اخبار و گزارش خبرگزاری حوزه در خصوص بلا تکلیفی شش ماهه مدیریتی اراده تبلیغات اسلامی بیجار، سرانجام مدیران ارشد این سازمان را بر آن داشت که هرچه سریعتر به این موضوع خاتمه دهند.

بر این اساس روز گذشته با حضور حجت الاسلام احمد حاتمیان، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان و نیز حجت الاسلام علی مرادی، امام جمعه بیجار، حجت الاسلام جلیل مختارنیا به عنوان مسئول جدید اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان  معرفی گردید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha