جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
احمد حاتمیان

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: امروز جامعه به علت کرونا در وضعیت بسیار ویژه ای قرار گرفته است، ولی با این وجود باید همچنان ارتباط تبلیغی روحانیون با جامعه و مردم برقرار باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام احمد حاتمیان، امروز در نشست آموزشی ـ توجیهی طلاب و روحانیون مستقر کردستان، اظهار داشت: روحانیون به عنوان مبلغین دینی در بین جامعه اسلامی شناخته می شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان ادامه داد: باید بتوانیم که ارتباط روحانیون و طلاب اهل سنت و تشیع در استان کردستان را بیش از پیش کنیم، زیرا هدف هر دو مشترک است و آن هدف، تبلیغ و نشر معارف اسلامی است.

حجت الاسلام حاتمیان افزود: از ابتدای اسلام تاکنون قرائت های سلیقه ای و مغرضانه ای از اسلام توسط افراد خاصی صورت گرفته است، لذا امروز همه وظیفه داریم که در برابر این ذهنیت ها و تحریف ها محکم و استوار بایستیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان با اشاره به اینکه در هر مذهب و قومی که تعصب مذهبی وجود داشته باشد منجر به تفرقه پراکنی می شود، افزود: یکی از اولین و ابتدای ترین وظایف روحانیون تعامل و همگرایی با همدیگر است.

وی عنوان داشت: امروز جامعه ما به علت کرونا در وضعیت بسیار ویژه ای قرار گرفته است، ولی با این وجود باید همچنان ارتباط تبلیغی روحانیون با جامعه و مردم برقرار باشد.

حجت الاسلام حاتمیان با اشاره به اهمیت نهادینه سازی فریضه نماز در بین نسل جوان جامعه، گفت: تلاش تبلیغی برای ترویج نماز وظیفه مبلغان دین و ائمه جمعه و جماعات است و در این راستا طلاب و روحانیون باید ارتباط را با مردم حفظ کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان در پایان گفت: باید همه با انسجام و یکدلی مشکلات و آسیب هایی که بر جامعه وارد شده است را کاهش دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha