شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
احمد حاتمیان

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: امام حسین (ع) تنها متعلق به شیعیان نیست و متعلق به امت رسول الله در جهان است و بی شک هر آزادمردی در هر کجای جهان که امام حسین علیه السلام را به خوبی بشناسد به حضرت ابراز محبت خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام احمد حاتمیان، امروز در همایش اهل بیت(ع) در نگاه پیروان امام شافعی(رض) که در سقز برگزار شد، اظهار داشت: در طول تاریخ اسلام همواره اهل بیت علیهم السلام بعنوان محور همبستگی و اتحاد امت اسلامی، رشته اتصال در میان همه برادران سنی و شیعه محبان اهل بیت ایجاد کرده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان ادامه داد:  اهل سنت احترام خاصی برای امام حسین (ع) و نهضت کربلا قائل هستند، زیرا در این نهضت شاهد نهایت آزاد مردی بود.

حجت الاسلام حاتمیان بیان داشت: امام حسین (ع) تنها متعلق به شیعیان نیست و متعلق به امت رسول الله در جهان است و بی شک هر آزادمردی در هر کجای جهان که امام حسین علیه السلام را به خوبی بشناسد به حضرت ابراز محبت خواهد داشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: هدف اصلی امام حسین از قیام در برابر یزیدیان این بود که سنت پیامبر و احکام شریعت اعمال شود تا امت اسلامی در مسیر رشد و بالندگی قرار گیرند و دوباره اسلام به معنای واقعی احیا شود.

وی اظهار کرد: اکنون نیز که دشمنان اسلام به داشته ها و اعتقادات مسلمانان حمله می کنند و انواع توهین ها را به کار می برند، روحانیون و ماموستایان وظیفه ترویج سنت، راه و روش رسول اکرم (ص) و اهل بیت علیهم السلام در جامعه را بر عهده دارند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha