جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله علماء در نشست روحانیون سنی استان کرمانشاه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، گفت: باید با بصیرت تمام پشت سر مقام معظم رهبری حرکت کنیم و با حفظ وحدت توطئه های شوم استکبار را در نطفه خفه نماییم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، آیت الله علما در نشست روحانیون اهل سنت استان کرمانشاه با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، بر ضرورت شناخت ابعاد شخصیتی پیامبر عظیم الشأن اسلام(ص) تأکید کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در ادامه به مواضع احمقانه رئیس جمهور فرانسه در حمایت از هتاکی به رسول مهربانی ها، گفت: دولت فرانسه در جهلی بزرگ به سر می برد زیرا تشخیص نمی دهد، اهانت به شخص اول عالم هستی بعد از خداوند متعال، اندیشه های مسلمانان را به یکدیگر نزدیک کرده و باعث وحدت بیشتر مسلمانان می شود.

وی تأکید کرد: هیچ چیزی بهتر از این نیست که بتوانیم حول محور قرآن به اسلام خدمت کنیم، زیرا اگر به خوبی در قرآن کریم تعمق و اندیشه نماییم حقایق گسترده ای برایمان آشکار می شود که شاید تاکنون بی اطلاع بوده ایم.

آیت الله علما تصریح کرد: شخصیت بی نظیر پیامبر(ص) همچون خورشیدی عالم تاب است که رحمت او شامل حال کل جهان هستی می شود، لذا آینده جهان با حقیقت خواهد بود و حقیقتی آشکارتر از وجود مقدس پیامبر رحمت(ص) وجود ندارد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، گفت: بعد از خداوند وجود پر برکت پیامبر رحمت(ص)، شخص اول نظام هستی است.

آیت الله علما خاطرنشان کرد: باید با بصیرت تمام پشت سر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) حرکت کنیم و با حفظ وحدت توطئه های شوم استکبار را در نطفه خفه نماییم.

گفتنی است، در این نشست حاج ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه شهرستان پاوه، طی سخنانی بر لزوم حفظ وحدت، به عنوان اصلی ترین عنصر رشد و تعالی مسلمانان منطقه و استان تأکید کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha