شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
ماموستا مصطفی شیرزادی

حوزه/ اجازه ندهیم یوم الله ۱۳ آبان تحت تاثیر شرایط کرونا فراموش شود؛ فعالان سیاسی و کسانی که دل در گرو انقلاب دارند از هر فرصتی برای پررنگ کردن این روز استفاده کنند و اکنون بهترین وسیله برای گرامیداشت این روز استفاده از فضای مجازی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کرمانشاه، ماموستا مصطفی شیرزادی عصر امروز در دیدار با جمعی از طلاب اهل سنت که با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد، با تبریک هفته وحدت اظهار داشت: وحدت، انجسام در هر کاری پیش نیاز پیروزی و برتری است.

وی با اشاره به اینکه وحدت باید مسأله ای حل شده در جوامع اسلامی باشد، عنوان کرد: چه معنایی دارد وقتی همه مسلمانان یک نبی و یک قرآن دارند با هم اختلاف داشته باشند.

ماموستا شیرزادی در ادامه با اشاره به در پیش بودن یوم الله ۱۳ آبان ماه، اظهار کرد: سیزدهم آبان ماه در تاریخ این سرزمین به «انقلاب دوم» تشبیه شده است.

امام جمعه مریوان با اشاره به اینکه وضعیت خاص جامعه باعث شده است که بسیاری از مراسم های ملی و  مذهبی به نوعی محدود و یا تعطیل شود، بیان کرد: اجازه ندهیم یوم الله ۱۳ آبان تحت تاثیر شرایط کرونا فراموش شود؛ فعالان سیاسی و کسانی که دل در گرو انقلاب دارند از هر فرصتی برای پررنگ کردن این روز استفاده کنند و اکنون بهترین وسیله برای گرامیداشت این روز استفاده از فضای مجازی است.

این عالم اهل سنت با اشاره به اینکه ۱۳ آبان ماه روزی است که چهره واقعی آمریکایی ها برای ملت ایران و جهانیان هویدا گشت، بیان کرد: همه جهانیان دیدند سفارتخانه آمریکا در تهران لانه جاسوسی بود.

امام جمعه مریوان در ادامه با انتقاد از بی تفاوتی برخی شهروندان نسبت به دستورالعمل های بهداشتی، گفت:  برخی افراد پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند و حقوق دیگران را زیر پا می گذارند.

وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب در دیدار اعضای ستاد ملی کرونا مبنی بر ورود گروه های جهادی برای مقابله با کرونا، گفت:  کادر درمان کشور شهدای زیادی را تقدیم کرده است، لذا گروه های جهادی  به کمک آنان بیایند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha