پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: ماهیت انقلاب اسلامی می‌ طلبد که مبارزه با استکبار و ایادی آن به بهترین نحو انجام گیرد هر چند در این راه لطماتی وارد شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی امروز به مناسبت فرا رسیدن یوم الله ۱۳ آبان ماه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سیزدهم آبان ماه روزی است که نمادهای استکباری یک به یک به لرزه درآمدند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در تهران به دست دانشجویان پیرو خط امام که عملا و رسما به مرکز توطئه و دسیسه علیه این انقلاب و حتی دیگر کشورهای منطقه تبدیل شده بود، باعث کینه ای بزرگ از سوی آمریکایی ها علیه این ملت و نظام شده است.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: کینه توزی و دشمنی آمریکا علیه ملت ایران نه تنها کاهش نیافته و از بین نرفته، بلکه روز به روز شاهد افزایش آن از طریق تحریم ها و دشمنی های آنها علیه انقلاب اسلامی ایران هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: ماهیت انقلاب اسلامی می‌ طلبد که مبارزه با استکبار و ایادی آن به بهترین نحو انجام گیرد هرچند در این راه لطماتی وارد شود چنانچه امام حسین(ع) با یزید بیعت نکرد و همه هستی خود را فدا کرد تا زیر بار ظلم نرود.

این استاد حوزوی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از کسانی که جایگاه انقلابی خود را به مرور زمان از دست داده اند، بیان داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره این افراد می فرمایند که «کسانی که در اوایل انقلاب لبریز از شور و هیجان بوده و از افرادی بودند که در اشغال سفارت آمریکا نقش داشتند به مرور زمان دچار ریزش شدند و حتی از آن ابراز پشیمانی کردند».

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی در ادامه با اشاره به توهین رئیس جهمور فرانسه به ساحت مقدس رسول اکرم(ص)، بیان کرد: متأسفانه بسیاری از غرب‌گرایان در داخل کشور هیچ واکنشی به توهین های رئیس جمهور معلوم الحال فرانسه به ساحت مقدس رسول اکرم(ص) و اسلام نکردند که این جای بسی تأسف دارد.

وی ادامه داد: تجربه تاریخی نشان داده است که هرگز ماهیت ظالمان و مستکبران در طول تاریخ تغییر نمی‌کند و تنها ممکن است رنگ عوض کند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه ذات استکبار قابل تغییر نیست و تنها تاکتیک‌های آن تغییر می کند، اظهار داشت: کسانی که امروز دم از مذاکره با آمریکا و دیگر دشمنان این نظام می زنند در اوایل انقلاب آتش تندی داشتند ولی اکنون با حرکات نابخردانه خود هزینه های زیادی برای انقلاب می تراشند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha