جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
13 آبان

حوزه/ مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم به مناسبت فرارسیدن یوم الله ۱۳ آبان بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، به مناسبت فرارسیدن یوم الله ۱۳ آبان بیانیه ای صادر کرد که بدین شرح است:

    

«وَمَکَرُوا وَمَکَرَ اللهُ وَاللهُ خَیْرُ الْمَاکِرِینَ»

۱۳ آبان علاوه بر یادآوری روز تبعید امام در آبان ماه ۱۳۴۳ و روز شهادت قریب به ۶۰ نفر از دانش آموزان در جلوی دانشگاه تهران، روز تسخیر لانه جاسوسی و نماد استکبارستیزی ملت بزرگ ایران اسلامی است.

این روز مهم سه واقعه را به عنوان رویدادهای مهم انقلاب در خود جای داده است و همواره در اذهان ملت بزرگ ایران به یک حماسه بزرگ و به یادماندنی، ماندگار خواهد ماند.

عزم راسخ امت ایران اسلامی برانگیخته شده از ندای ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره)، فرآیند یک مبارزه دائمی با استکبار و صهیونیزم را به عنوان یک ارزش انقلابی اسلامی رقم زده است.

یوم الله ۱۳ آبان یادآوری روزهای سرنوشت سازی است که با شعار مرگ بر آمریکا با نشاط و شور در سرنوشت سازی ملت بزرگ ایران همواره نقش ایفا می‌کند و دنیا باید بداند مبارزه با آمریکا به عنوان نماد استکبار جزو عقائد فراموش ناشدنی مردم ایران اسلامی است.

همگان می‌دانند شعار مرگ بر آمریکا در ذات انقلاب اسلامی جای دارد و ارتباط با آمریکا رابطه گرگ و میش خواهد بود و به لطف الهی روز ۱۳ آبان هیبت ظاهری و پوشالی آمریکا را درهم ریخت و امروز نیز شاهد هستیم موشک‌های ساخته شده شاگردان مکتب جهادی رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای با کمال قدرت و سرعت عین الاسد را نشان گرفته است و برای چندمین بار آمریکا را در جهان تحقیر نموده است.

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با تأکید به برگزاری یوم الله ۱۳ آبان و به جهت حفظ پروتکل‌های بهداشتی به طور مجازی به انعکاس دل نوشته‌های طلاب و فضلای انقلاب حوزه علمیه قم خواهد پرداخت و در سه مقطع با موضوعیت تبعید امام، شهادت دانش آموزان و تسخیر لانه جاسوسی در فضای مجازی ایفای نقش خواهد نمود.

تأکید می‌کنیم تسخیر لانه جاسوسی از بزرگترین پیروزی‌های ملت ایران اسلامی است. ملت بیدار ما هرگز وعده‌های تزئین شده با مذاکره دروغین را نخواهند پذیرفت، ترامپ و بایدن هر دو، دو روی یک سکه و هر کدام رأی آورد، دشمنی آمریکا با انقلاب اسلامی تمام شدنی نیست.

آری طبیعت غارتگری، آدم کشی، خیانت، غارت و بدعهدی آمریکا تمام ناشدنی است. اگر می‌بینیم صدای کودکان یمنی در زیر آوارها سنگ و خاک با بمب‌های خوشه‌ای آمریکا به گوش جهانیان نمی‌رسد، باید بدانیم این برگرفته از لابی صهیونیزم‌ها با سران سرسپرده‌ای است که جز چپاول، جرم و خیات ادامه حیات ننگین خود را نمی‌بینند.

    

مجمع نمایندگان طلاب وفضلای حوزه علمیه قم – ۱۱ آبان ماه ۱۳۹۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha