جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بسیج

حوزه/ فرماندار شهرستان آران و بیدگل فرهنگ بسیجی را فرهنگ استقلال خواهی، آزادی و استکبارستیزی نام برد و گفت: بسیج همراه با سایر نیروهای مسلح با نقش کارآمد و تأثیرگذار خود در سرنوشت‌سازترین صحنه های تاریخ انقلاب اسلامی توانمندی‌های تحسین برانگیز و عظیمی را به نمایش گذاشته ‌است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، دکتر اسماعیل بایبوردی، فرماندار شهرستان آران و بیدگل امروز در گردهمایی دانش‌آموزان بسیجی در ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان، اظهار داشت: بسیج یک فرهنگ غنی و بزرگ است که هدفش استقلال و آزادی‌خواهی در کشور است.

وی با گرامیداشت سالروز شهادت حسین فهمیده و هفته بسیج دانش‌آموزی، نقش و جایگاه بسیج در ایجاد امنیت و فضای آرام شهرستان را مهم، تأثیرگذار و حیاتی خواند و گفت: احساس امنیت در بین مردم یکی از شاخصه های توسعه پایدار شهرستان آران و بیدگل است.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل حضور مقتدر بسیجیان و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را خار چشم دشمنان عنوان کرد و افزود: بسیج نمادی ارزشمند، مردمی و برخاسته از آرمان های حق طلبانه و آزادی خواهانه ملت مسلمان ایران است.

وی فرهنگ بسیجی را فرهنگ استقلال خواهی، آزادی و استکبارستیزی نام برد و گفت: بسیج همراه با سایر نیروهای مسلح با نقش کارآمد و تاثیرگذار خود در سرنوشت سازترین صحنه های تاریخ انقلاب اسلامی توانمندی‌های تحسین برانگیز و عظیمی را به نمایش گذاشته ‌است.

بایبوردی بسیج را پشتیبان و یاران مهربان، مردمی و مقتدر کشور خواند و افزود: بسیج همگام با سایر نیروهای مسلح با حضور در بزنگاه‌های حساس و حیاتی و حوادثی نظیر سیل، کرونا و زلزله امنیت پایدار را برای شهروندان زمینه‌سازی می‌کنند.

وی با اشاره به ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز کشور و ۲۱۰ شهید دانش‌آموز شهرستان آران و بیدگل بر گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی و بزرگداشت روز ۱۳ آبان ماه تاکید کرد و گفت: دانش‌آموزان به عنوان آینده‌سازان و پیشرانان توسعه پایدار شهرستان آران و بیدگل در تمامی صحنه ها با روحیه اعتماد به نفس بالا و خودباوری در اعتلای نام ایران اسلامی از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌کنند.

در ابتدای این مراسم که با همت حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده و ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل و اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد؛ سرهنگ فخرل، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل، نیز ضمن گرامیداشت این ایام و لزوم پاسداشت خون شهدای دانش آموز که در راه دفاع از آرمان های انقلاب و این مرز و بوم جانفشانی کردند به بیان خاطراتی از رشادتهای دانش آموزان رزمنده در جریان تجاوزات دشمن بعثی به این منطقه پرداخت.

شایان ذکر است، در پایان این مراسم از بسیجیان فعال در حوزه دانش آموزی نیز با اهدا جوایزی تقدیر به عمل آمد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha