چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تصاویر/ راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در کرمان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر اعلام کرد: برنامه های ۱۳ آبان کانون پرورش فکری کودکان به صورت مجازی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، سمیه رسولی امروز در نشستی با رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به برنامه های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان به مناسبت ۱۳ آبان، گفت: کانون پرورش فکری کودکان با هدف پاسداشت ارزش های انقلابی و توجه دادن کودکان و نوجوانان به وقایع انقلاب و همچنین پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، تمام برنامه ها در فضای مجازی برگزار می گردد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر ادامه داد: برگزاری کارگاه های ادبی با موضوع اگر آن روز بودم، معرفی کتاب های نیمکت های پاییزی و فرهنگنامه انقلاب فارسی، نمایشگاه نقاشی با موضوع وقایع ۱۳ آبان و معرفی وقایع ۱۳ آبان به شیوه قصه گویی از جمله برنامه ای این کانون است.

رسولی افزود: تهیه کلیپ و معرفی شخصیت شهدای نوجوان، وبینار بحث آزاد با موضوع نوجوان، نشاط  و اندیشه های نو از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای گرامیداشت این روز است که در طول هفته برگزار می شوگردد.

وی افزود: ۱۳ آبان یک روز مهم و سرنوشت ساز در فرهنگ انقلابی است که باید به روش های جذاب و هنری به کودکان و نوجوانان منتقل و تبیین شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha