سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
جمالی

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر از برگزاری مراسم یوم الله ۱۳ آبان در سراسر استان بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر، حجت الاسلام یوسف جمالی امروز در دیدار با کارگروه دانش آموزی مراسم ۱۳ آبان استان بوشهر، گفت: در میان مناسبت ها و مراسم مرتبط با انقلاب اسلامی ایران، مراسم یوم الله ۱۳ آبان از جایگاه شاخص و برجسته ای برخوردار است. سیزدهم آبان ماه ۱۳۵۸ یادآور روزی بزرگ، سرنوشت ساز و مهم در تاریخ معاصر مردم بصیر و مقاوم ایران اسلامی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر افزود: برپایی باشکوه و زیبنده یوم الله ۱۳ آبان مستلزم طراحی و تمهید ساختار و سازوکارهای اجرایی جامع و خلاقانه و قابلیت انعطاف، دربردارنده حوادث و شرایط روز و متناسب با شرایط شیوع بیماری کرونا است.

حجت الاسلام جمالی اظهار داشت: مراسم یوم الله ۱۳ آبان، در سراسر استان بوشهر با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار می شود.

وی اظهار داشت: تولید محتوای مطلوب در فضای مجازی و شبکه اجتماعی شامل موشن گرافیک‌، کلیپ‌های تصویری و پادکست‌ها و اینفوگرافیک و سایر تولیدات روزآمد از جمله برنامه هایی است که با توجه به شرایط شیوع کرونا دنبال می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر ادامه داد: برگزاری مسابقه های متنوع فرهنگی و هنری به صورت مجازی مانند مسابقات کاریکاتور، عکس، فیلم کوتاه و ... در بین دانشجویان، دانش‌آموزان و سایر گروه‌ها با موضوعات مرتبط با استکبارستیزی در دست اقدام است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha