شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
علیزاده

مشاور مدیر و مسئول حوزه مدیریت حوزه های علمیه کشور، مساجد را کانون های محوری و موثر هدایت جامعه دانست و گفت: در حال حاضر تعداد طلاب از مساجد کشور کمتر است، لذا وظیفه داریم این مراکز را فعال کنیم، چراکه همین ها پایگاه های انتظار هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین علی علیزاده، شامگاه چهارشنبه در نشستی با امام جمعه و اساتید مدارس علمیه شهرستان دشتستان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: امروز هر آن چه را که داریم به برکت خون و از خودگذشتگی و ایثارگری شهداست.

مشاور مدیر و مسئول حوزه مدیریت حوزه های علمیه کشور از مدارس علمیه به عنوان پایگاه های انتظار یاد کرد و گفت: نگاه ما نباید محدود به امروز و فردا باشد بلکه قرن های آینده را باید دید، اینها صدقات جاریه و باقیات صالحات هستند.

وی با بیان اینکه مخاطبان حوزه علمیه هفت میلیارد انسان در جهان است، افزود: امروز در جای جای جهان جهش تند و سریع انقلاب را می بینیم و در بسیاری از کشورهای دنیا همچون آمریکا ما طلبه فعال داریم.

حجت الاسلام والمسلمین علیزاده با بیان اینکه امام مرزها را از بین برد گفت: دشمنان ما به دنبال این هستند تا مرزها را برگردانند، بنابراین بر اساس آنچه که امام گفت نیاز باید قدر خود را بدانیم.

مشاور مدیر و مسئول حوزه مدیریت حوزه های علمیه کشور، مساجد را کانون های محوری و موثر هدایت جامعه دانست و گفت: در حال حاضر تعداد طلاب از مساجد کشور کمتر است، لذا وظیفه داریم  این مراکز را فعال کنیم، چراکه همین ها پایگاه های انتظار هستند.

وی با تقدیر از مجاهدت طلاب و روحانیون در عرصه مبارزه با کرونا گفت: طلاب و روحانیون در این عرصه خوش درخشیدند و در این راستا گروه های جهادی بسیاری شکل گرفت و حدود ۱۷ هزار طلبه و روحانی به فعالیت جهادی در این راستا پرداختند.

گفتنی است، مشاور مدیر و مسئول حوزه مدیریت حوزه های علمیه کشور در جریان این سفر از ساختمان در حال احداث مدرسه علمیه سفیران هدایت برازجان بازدید و در جریان روند احداث این مدرسه علمیه قرار گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha