جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
طلاب جهادی اندیمشک پای کار تغسیل و تدفین اموات کرونایی

مشاور مدیر و مسئول حوزه مدیریت حوزه های علمیه کشور گفت: ۱۷ هزار طلبه و روحانی به صورت خودجوش و جهادی در میدان مقابله با کرونا و حفظ سلامت مردم شرکت کردند و صحنه ها و جلوه های زیبایی را از انسانیت و همدلی خلق کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین علی علیزاده، صبح امروز در نشستی با مدیر، معاونان و کارکنان حوزه علمیه استان بوشهر با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: شهدای ما در طول هشت سال جنگ تحمیلی با رشادت و ایستادگی خود جانفشانی کردند و با خون خود درخت تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری کردند.

مشاور مدیر و مسئول حوزه مدیریت حوزه های علمیه کشور، همدلی به همراهی بی نظیر طلاب و روحانیت در راستای مقابله با ویروس کرونا اشاره کرد و ابراز داشت: ۱۷ هزار طلبه و روحانی به صورت خودجوش و جهادی در عرصه کرونا شرکت کردند و صحنه ها و جلوه های زیبایی را از انسانیت و همدلی خلق کردند.

وی با اشاره به فعالیت طلاب و روحانیون جهادگر در بیمارستان ها و آرامستان های کشور گفت: این فعالیت یک کار بزرگ جهادی بود که اتفاق افتاد که قدردانی رهبر معظم انقلاب اسلامی را به همراه داشت.

حجت الاسلام والمسلمین علیزاده با بیان اینکه در این نظام همه در یک کشتی نشسته ایم افزود: هدایت این کشتی به دست مقام معظم رهبری است؛ در دوران شروع این ویروس کرونا که پدیده ای نو بود نمی دانستیم چگونه باید تعامل کنیم اما با همدلی این کار مدیریت شد.

مشاور مدیر و مسئول حوزه مدیریت حوزه های علمیه کشور بر همدلی و همراهی مردم و مسئولان برای کنترل و مدیریت ویروس کرونا تاکید کرد و افزو.د: دشمن این همدلی را نمی خواهد و نمی تواند حضور جهادی روحانیون در کنار مردم را ببیند که البته امروز این حضور پررنگ حوزه علمیه و انجام کارهای جهادی موجب برآشفته شدن دشمنان شده است.

حجت الاسلام رضا خدری نیز در این جلسه با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید حوزه علمیه در استان گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا درس های حوزه علمیه تعطیل نشد و اساتید از طریق فضای مجازی دروس خود را ارائه می دادند و امسال نیز این روند ادامه پیدا کرده و سعی شده تا کرونا تاثیر منفی رو تحصیل و یادگیری طلاب نداشته باشد.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر افزود: اختیاراتی به مدارس علمیه استان داده شده تا در برخی از ایام هفته دروسی که نیاز است به صورت حضوری برگزار شود طی یک روز در هفته این کار انجام شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha