چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
علیزاده

حوزه/ مشاور مدیر و مسئول حوزه مدیریت حوزه های علمیه کشور گفت: طلاب در عرصه مبارزه با کرونا جانفشانی کردند و حوزه علمیه در این راه شهید داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین علی علیزاده در نشستی با امام جمعه و اساتید مدارس علمیه شهرستان دشتی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس به فعالیت های چشمگیر طلاب در راستای مقابله با کرونا اشاره کرد و اظهار داشت: طلاب در عرصه مبارزه با کرونا جان فشانی کردند و حوزه علمیه در این راه شهید داده است.

مشاور مدیر و مسئول حوزه مدیریت حوزه های علمیه کشور با بیان اینکه امروز مخاطب حوزه های علمیه ۷ میلیارد انسان است، ابراز داشت: بایستی متناسب با نیاز طلاب بروز تربیت کرد.

وی با بیان اینکه ویروس کرونا ظرفیت های پنهان حوزه علمیه را آشکار کرد، افزود: ۱۷ هزار طلبه و روحانی در عرصه مبارزه با ویروس کرونا به صورت جهادی بیمارستان ها و آرامستان ها فعالیت کردند.

حجت الاسلام والمسلمین علیزاده همچنین با گرامیداشت یاد و نام شهدا، گفت: شهدا با جانفشانی خود درخت تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری کردند و امروز جامعه ما مدیون هم ایثارگری ها و مجاهدات آنها است.

گفتنی است، حجت الاسلام والمسلمین علیزاده در جریان سفر به شهرستان دشتی از مدارس علمیه پیامبر اعظم(ص) و سفیران هدایت خورموج بازدید کرد.

همچنین مشاور مدیر و مسئول حوزه مدیریت حوزه های علمیه کشور علاوه بر این با حضور در محل احداث ساختمان جدید مدرسه علیه پیامبر اعظم(ص) خورموج در جریان روند احداث این مدرسه علمیه قرار گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha