سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
علیزاده

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین علیزاده با بیان اینکه در حوزه علمیه نگاه کلان و راهبردی وجود دارد تصریح کرد: امروز هدایت نسل جوان بایستی با نگاه انقلابی و جهادی صورت گیرد؛ برخی شهدای ما سن و سال زیادی نداشتند، اما در میدان نبرد و جبهه هدایت و فرماندهی می کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین علی علیزاده پیش از ظهر امروز در نشستی با طلاب جهادی مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر، فرا رسیدن چهلمین سالروز دفاع مقدس را گرامیداشت و با تقدیر از فعالیت های طلاب جهادی به ویژه در عرصه کرونا، اظهار داشت: این کار طلاب مصداق جهاد است؛ کاری که امروز انجام می شود یک تکلیف و واجب الهی است.

مشاور مدیر و مسئول حوزه مدیریت حوزه های علمیه کشور با بیان اینکه این کار سختی های خاص خود را دارد، گفت: قطعا این کار با وجود ناهمواری هایی که دارد نتیجه شیرینی را در پایان به همراه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه کشور ما به فرموده رهبر معظم انقلاب در یک پیچ تاریخی قرار دارد، ابراز داشت: امروز هدایت نسل جوان بایستی با نگاه انقلابی و جهادی صورت گیرد؛ برخی شهدای ما سن و سال زیادی نداشتند، اما در میدان نبرد و جبهه هدایت و فرماندهی می کردند.

حجت الاسلام والمسلمین علیزاده با بیان اینکه در حوزه علمیه نگاه کلان و راهبردی وجود دارد، افزود: مرزها باید از بین برود و این کار نیز باعث خواهد شد تا برکات خداوند شامل حال کشور شود.

مشاور مدیر و مسئول حوزه مدیریت حوزه های علمیه کشور با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس کشور ما در عرصه نظامی و تسلیحاتی به کشورهای دیگر نیاز پیدا می کرد، گفت: امروز کشور به قوی ترین تکنولوژی ها دست پیدا کرده و این نتیجه روحیه انقلابی و جهادی است که شکل گرفته، البته اگر از این روحیه فاصله بگیریم دین مداری نیز از بین می رود.

گفتنی است، در ابتدای این جلسه حجت الاسلام رضا خدری، مدیر حوزه علمیه استان بوشهر به بیان گزارشی از فعالیت جهادی طلاب پرداخت.

همچنین طلاب جهادگر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر به ارائه پیشنهادات و نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha