جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کارآفرینی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه خواهران کنگان با اشاره به اهمیت کارآفرینی، گفت: کارآفرینی به نوعی فرآیند نوآوری و بهره گیری از فرصت هاست و دین در تقویت فرهنگ کارآفرینی مؤثر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر، جلسه طلاب کارآفرین و شاغل در عرصه اقتصاد مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) کنگان صبح امروز با حضور مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر، مدیر و معاون پژوهش این مدرسه برگزار شد.

سیده زهرا موسوی، با اشاره به اهمیت کارآفرینی با رویکرد دینی، گفت: کارآفرینی به نوعی فرآیند نوآوری و بهره گیری از فرصت هاست، اما این نوآوری زمانی سودآور است که همراه با دین باشد، دین در تقویت فرهنگ کارآفرینی مؤثر است؛ مهم ترین عواملی که در این فعالیت ها تأثیرگذار است کیفیت می باشد، که با بازاریابی و تحقیقاتی که دراین زمینه انجام گیرد به وجود می آید.

مدیر مدرسه فاطمه الزهرا(س) کنگان در ادامه افزود: کارآفرینی و ایده پردازی از عوامل بسیار مهم در توسعه کشورها و اجتماع است که اسلام برای این امر اهمیت ویژه ای قائل است.

موسوی در ادامه گفت: بانوان طلبه مدرسه علمیه کنگان علاوه بر نقش مادری، مبلغ دین و عامل جذب اجتماع به سمت دین نیز می باشند. با این وجود طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در سال جهش تولید توانسته اند با کار آفرینی و تولید، رشد اقتصاد جامعه را فراهم کنند.

در ادامه جلسه، شیرین شهامتی فرد، معاون پژوهشی این مدرسه به ارائه گزارشی از فعالیت های جهادی طلاب با محوریت کارآفرینی در امر اقتصاد پرداخت و گفت: بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری تهدید ها را باید به فرصت تبدیل کرد و با فعالیت در این زمینه می توان به اقتصاد کشور کمک کرد.

شهامتی فرد در پایان افزود: تقریبا بیش از ۳۰ تن از طلاب این مدرسه شروع به فعالیت اقتصادی در زمینه تولیدات مختلف کرده اند و این فعالیت ها در ۳ محور خیاطی، فروشندگی پوشاک زنانه و بچه گانه و تولید و فروش مواد غذایی سالم وطیب می باشد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha