شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
جمالی

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: اصلاح درونی مجلس اولین ضرورت و لازمه انقلابی بودن است، بحمدالله عمده افرادی که به مجلس راه یافته اند توانسته اند انقلابی ترین مجلس تاکنون را تشکیل دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام یوسف جمالی، شامگاه چهارشنبه در مراسمی به مناسبت هفته دفاع مقدس در بوشهر اظهار داشت: انقلاب اسلامی با تکیه بر معارف بلند قرآن کریم، سیره نبی مکرم اسلام و فرمایشات اهل عصمت و طهارت(ص) و با رهبری امام عزیز و بزرگوار، الگوی جدید از حکومت دینی را در دنیا عرضه کرد و خیلی زود ندای حق طلبی، ظلم ستیزی و عدالت محوری آن به گوش جهانیان رسید و ملت های آزادی خواه جهان را متوجه خود کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر افزود: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، مسیر پیش روی انقلاب را برای رسیدن به تمدن اسلامی ترسیم فرمودند و قدم اول را تشکیل دولت اسلامی معرفی کردند.

وی بیان داشت: دولت اسلامی به معنای وسیع کلمه ساختارهای نظام از قوه مجریه، قضائیه و مقننه را شامل می شود که بحمدالله قوه قضائیه توانسته بدون ملاحظه هیچ مصلت اندیشی کاذب قدم در عدالت طلبی بگذارد و کار اصلاح را از خود آغاز نموده است.

حجت الاسلام جمالی بیان داشت: قدم دوم را باید مجلس انقلابی بردارد و لزوماً اصلاح را از خود آغاز نماید؛ مجلس زمانی می تواند زبان گویا و مدافع تمام مظلومین و اقشار آسیب دیده و آسیب پذیر باشد که خود را از همه تعلقات و تفکرات ویژه خواهانه رها سازد و در کنار مردمی قرار گیرد که نقش اساسی درپیشبرد انقلاب شکوهمند اسلامی و بالندگی آن داشته اند، نباید فضایی ایجاد شود که مردم بین خود و نمایندگان و مجلس متشکل از آنها فاصله ای احساس نمایند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: اصلاح درونی مجلس اولین ضرورت و لازمه انقلابی بودن است، بحمدالله عمده افرادی که به مجلس راه یافته اند به تایید مقام معظم رهبری توانسته اند انقلابی ترین مجلس تاکنون را تشکیل دهند. البته این آغاز راه است و نباید مسیر گم شود تا نمایندگان بتوانند الگوی دیگری از دولت اسلامی و انقلابی را در قوه مقننه ایجاد نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha