سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
یوسف جمالی

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: ماموریت انقلاب دوم در روز ۱۳ آبان خشکاندن ریشه های رژیم شاهنشاهی بود که اگر خنثی نمیشد ممکن بود همان تفکر ظهور و بروز کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام یوسف جمالی، صبح امروز در همایش یاوران وقف، در سالن مجتمع فرهنگی هنری ۹ دی بوشهر، با گرامیداشت پیش رو بودن سالروز ۱۳ آبان اظهار داشت: به فرموده امام راحل، ۱۳ آبان انقلاب دوم ما است و اهمیت این روز به اندازه انقلاب اول ما که همان سرنگونی حکومت شاهنشاهیست است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر افزود: ماموریت انقلاب دوم خشکاندن ریشه های رژیم شاهنشاهی بود که اگر خنثی نمیشد ممکن بود همان تفکر ظهور و بروز کند.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان ایران اسلامی از هجمه های سخت افزاری و نظامی خسته و ناامید شده اند ابراز داشت: آنها دراین شرایط به هجمه های اقتصادی و تحریم ها روی آوردن تا مردم را در مقابل نظام قرار دهند.

حجت الاسلام جمالی با اشاره به اهمیت حضور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان گفت: مردم ایران اسلامی با حضور خود در این راهپیمایی این پیام را به دشمنان منتقل می کنند که نه در تنها در کنار انقلاب و رهبری هستیم بلکه در مقابل شما خواهد بود و در راهپیمایی فردا، مشت های ما گره کرده تر از قبل است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر از برگزاری این مراسم در شهرهای سراسر استان بوشهر خبر داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha