جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
عارفی

حوزه/ مسئول جذب و گزینش روحانیون مستقر سازمان تبلیغات اسلامی در بوشهر از شرکت ۸۰۰ نفر در جذب و گزینش روحانی مستقر سال ۹۹ سازمان تبلیغات اسلامی برای ۲۲ استان کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر، حجت‌الاسلام رسول عارفی زاده، صبح امروز در نشست کمیته جذب و گزینش روحانیون مستقر استان بوشهر اظهار داشت: جذب و گزینش روحانیون مستقر جدید در سال ۹۹ در مراکز ۲۲ استان انجام شد و قریب به ۸۰۰ طلبه در این جذب و گزینش شرکت کردند که از این نفرات ۲۸۰ نفر تا به امروز مورد پذیرش قطعی قرار گرفتند و اقدامات لازم جهت استقرار آنها فراهم شده است.

مسئول جذب و گزینش روحانیون مستقر سازمان تبلیغات اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: امروز خدمت عزیزان طلبه در استان بوشهر بودیم و ارزیابی که حقیر نسبت به دوستان طلبه ای که امروز خدمتشان بودم داشتم با توجه به شناختی که از استان بوشهر دارم طلبه های خوبی برای استقرار مصاحبه دادند.

معاون ارتباطات بنیاد هدایت اضافه کرد: البته این مصاحبه امروز به معنای پذیرش قطعی طلاب نیست، چون ما در شیوه نامه‌ای که تدوین کردیم دو کمیته را ترسیم کردیم، یک کمیته؛ کمیته استانی و یک کمیته هم کمیته ملی است.

وی ادامه داد: دوستانی که در کمیته استانی پذیرفته می‌شوند، اگر امتیاز لازم را بیاورند ان شاءالله در کمیته ملی در بحث امامت در خدمتشان خواهیم بود؛ یعنی محتوای آموزشی و فیلم های آموزشی را خدمت آنها ارائه می‌دهیم و پس از مهلت یک هفته ای برای مطالعه، مصاحبه مجازی به خاطر شرایط کرونایی را برای پذیرفته شدن از استان داریم.

حجت‌الاسلام عارفی زاده اضافه کرد: امیدواریم که همه نهادهایی که به نوعی با تبلیغ و مبلغ سر و کار دارند که ما امروز در کمیته استان خدمتشان بودیم، از همین نحوه گزینش استفاده کنند؛ یعنی با همین شیوه نامه پیش برویم که در کشور یک وحدت رویه‌ای در پذیرش دوستان طلبه صورت بگیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha