جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سروستانی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در سخنانی به مناسبت هفته وحدت گفت: مسلمانان با  هوشیاری کامل و تقویت وحدت اسلامی توطئه های دشمنان اسلام را خنثی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی صبح امروز در مراسمی به مناسبت هفته وحدت ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد پیامبر رحمت، حضرت محمد مصطفی(ص)، رئیس مذهب تشیع، حضرت امام جعفر صادق(ع) و گرامیداشت هفته وحدت بر لزوم روشنگری و بصیرت‌افزایی در راستای تقویت وحدت اسلامی تأکید کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر بر لزوم تقویت وحدت اسلامی تاکید کرد و اظهار داشت: مسلمانان با هوشیاری کامل و تقویت وحدت اسلامی توطئه های دشمنان اسلام راخنثی کنند و بهترین راهکار مقابله با دسیسه‌های دشمنان، تقویت وحدت اسلامی است.

وی افزود: حضرت امام خمینی(ره) در عصر کنونی ندای وحدت را سر دادند و از همه‌ کشورهای اسلامی خواستند تا با تمسک به اسلام عزیز و قرآن کریم و با الهام از درس های گرانبهای قرآن کریم در یک صف واحد قرار بگیرند و ندای اسلام سر دهند.

حجت الاسلام سروستانی ادامه داد: امت اسلامی باید از اسلام به خوبی دفاع کنند، زیرا دشمنان اسلام با تمام قوا به مبارزه با اسلام برخاسته‌اند و با هر ابزاری که در اختیار دارند اعم از ظرفیت نظامی، فضای مجازی، تریبون‌های بین‌المللی و با سوء استفاده از قدرت سیاسی درصدد هستند تا با اجرای سیاست اختلاف بینداز و حکومت کن به ایجاد تفرقه بین کشورهای اسلامی بپردازند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: دشمنان اسلام، مسلمانان را رو در روی هم قرار می‌دهند تا به اهداف خود دست پیدا کنند و همان طور که مقام معظم رهبری با تدابیر حکیمانه‌ای که دارند همواره توصیه می‌کنند، مسلمانان باید با  هوشیاری کامل و ایجاد وحدت در مقابل دشمنان اسلام قرار بگیرند.

وی با بیان این که هر کسی در صدد ایجاد تفرقه و شکستن صفوف مسلمین است به نفع دشمنان اسلام گام بر می دارد، ابراز داشت: امروز بیش از هر زمان دیگری ضرورت یک صدا بودن و انتخاب یک راه بر اساس دستورات اسلام برای مسلمانان مورد نیاز است.

حجت الاسلام سروستانی گفت: امروز شاهدیم که متأسفانه سرانه برخی کشورهای اسلامی در زمین دشمن قرار می‌گیرند و منابع مالی و اقتصادی خود را برای باج دادن به اربابانشان هزینه کرده و مشکلاتی را در منطقه ایجاد می‌کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر تأکید کرد: امروز عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی بزرگترین خیانت به مسلمانان، و ضربه مهلکی به وحدت اسلامی است و دیری نخواهد گذشت که آنها از اقدام شان پشیمان خواهند شد که آن روز دیگر برای آنان پشیمانی سودی ندارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم الگوپذیری مسلمانان از سیره عملی پیامبر رحمت و مهربانی (ص) بیان داشت: آن حضرت بر اساس دستور خداوند « اشداء علی الکفار و رحماء بینهم» بود، با کفار و مشرکین با اقتدار می جنگید اما در عین حال در میان مسلمانان با عطوفت و مهربانی رفتار می‌کردند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha