پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حمید محمدی

حوزه/ دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور صهیونیسم را یک چالش بیرونی برای اسلام دانست و گفت: زمانی این چالش خطرناک است که کشورهای اسلامی هویت خود را فراموش کنند و در کنار غرب قرار گیرند، در این صورت هجمه به هویت ما توسط کشورهای غربی زیاد می‌شود و علت این هم سازشی است که در پشت صحنه با صهیونیست‌ها صورت می‌گیرد.

به گزارش ستاد خبرگزاری حوزه از تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین حمید محمدی در وبینار مبانی و چالش‌های معنوی و دینی در مواجهه با مصائب و بلایا اظهار کرد: زمانی که سخن از وحدت و تقریب میان مذاهب اسلامی می‌شود دو بعد نظری و فکری و همچنین اجتماعی و عملی مورد توجه قرار می‌گیرد که این دو با یکدیگر در ارتباط هستند.

وی اضافه کرد: چالش تکفیر از چالش‌های درونی است که از بیرون هدایت می‌شود، به همین علت ما باید تدبیری جامع داشته باشیم تا بتوانیم این چالشی که هویت اسلامی را زیر سؤال می‌برد را رفع کنیم.

دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور صهیونیسم را یک چالش بیرونی برای اسلام دانست و عنوان کرد: زمانی این چالش خطرناک است که کشورهای اسلامی هویت خود را فراموش کنند و در کنار غرب قرار گیرند در این صورت هجمه به هویت ما توسط کشورهای غربی زیاد می‌شود و علت این هم سازشی است که در پشت صحنه با صهیونیست‌ها صورت می‌گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی با اشاره به اینکه اگر پیامبر اسلام(ص) بودند نیز در کنار فلسطینی‌ها مقابل اسرائیلی‌ها قرار می‌گرفتند، اظهار کرد: ما باید مسیر پیامبر(ص) را برویم تا بتوانیم اسلام را به جایگاه مورد نظر برسانیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha