پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
عبدالرئوف توانا

حوزه/ رئیس مرکز الشهید توانا الثقافی با بیان اینکه وحدت و همدلی میان آحاد امت اسلامی از اوجب واجبات است، تصریح کرد: فقط همدلی مسلمانان می‌تواند گره‌گشای چالش‌های امروز جهان اسلام باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، مولوی عبدالرئوف توانا، رئیس مرکز الشهید توانا الثقافی ظهر امروز در وبینار منطقه‌ای افغانستان که با موضوع «فرصت‌های پیشروی جهان اسلام برای وحدت اسلامی در شرایط بیماری جهان گیر» دنبال شد، میلاد پیامبر و هفته وحدت در شرایطی دنبال شده که شاهد شیوع ویروس کرونا هستیم و در پشت این شرایط اتفاقات مختلفی در سطح جهان در حال رقم خوردن است.

وی اضافه کرد: در این میان ظالمان درحال قتل‌عام مظلومان هستند و برخی از کشورهای اسلامی برای عادی‌سازی روابط خود با ظالمان تلاش می‌کنند که این مسیر آن‌ها راه به عزت نخواهد رسید و لکه ننگی بر آن‌ها خواهد گذاشت.

رئیس مرکز الشهید توانا الثقافی افغانستان با بیان اینکه وحدت و همدلی میان آحاد امت اسلامی از اوجب واجبات است، تصریح کرد: فقط همدلی مسلمانان می‌تواند گره‌گشای چالش‌ها باشد، یقین دارم وجود فعالیت‌های تقریبی به منظور نزدیک شدن دل‌های مسلمانان به یکدیگر می‌تواند زمینه ایستادگی مقابل ظالمان را فراهم کند.

توانا از تلاش گروه‌های تکفیری برای مخدوش کردن چهره اسلام یاد کرد و گفت: امیدواریم با بیداری جامعه اسلامی مسلمانان از این وضعیت أسف‌بار نجات یافته و بتوانند مشت محکمی بر دهان مستکبران بکوبند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha