پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سیدنصیر حسینی امام جمعه یاسوج

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به این موضوع که تنها راه برون‌رفت مسلمانان انسجام است، گفت: خوشبختانه در تمام ممالک اسلامی سرمایه‌های بسیاری در عرصه‌های مختلف وجود دارد که باید از این سرمایه‌ها در جهت برون‌رفت از مشکلات بهره برده و به یک انسجام برسیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی، نماینده ولی‎فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در وبینار «نقش دانشمندان و نخبگان مسلمان در مواجهه با بلایا و مصائب»، اظهار کرد: مسلمانان در ایمان مورد هجوم دشمنان قرار دارند و وظیفه ما در قبال جان انسان‌ها سنگین است و باید تلاش کنیم جان انسان‌ها حفظ شود و برای نجات جان انسان‌ها برنامه داشته باشیم.

وی ادامه داد: امروز تمام جوامع مسلمان و غیرمسلمان گرفتار مصائب هستند و قطعا همکاری تمام مسلمانان و دولت‌ها می‌تواند راه‌گشا باشد، راه برون‌رفت از این مصائب انسجام است، باید در کنار هم برنامه داشته باشیم و آن را اجرایی کرده و تبلیغ کنیم تا از این طریق قدرت خود را به نمایش بگذاریم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی تاکید کرد: جهان اسلام سرمایه‌های بسیار زیادی در عرصه‌های اقتصادی، علمی، فرهنگی و... دارد، دعا و استغفار نیز یکی دیگر از ابزارهای ارزشمند در دست مسلمانان است که از تمام آنها باید بهره ببریم تا از این طریق بتوانیم راه نجات بشر را فراهم کرده و آسیب‌ها را کاهش دهیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha