جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
13 آبان

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: توطئه‌ها و جنایات آمریکا و دشمنان انقلاب اسلامی از طریق فضای مجازی برملا شود تا همه دنیا به خوی استکباری این کشور پی ببرند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی، در نشست برگزاری یوم‌الله ۱۳ آبان، با تبریک سالروز ولادت پیامبر(ص) و امام جعفر صادق(ع) و گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان گفت: سرمایه‌های معنوی، اخلاقی و فرهنگی مسلمانان مرهون آموزه‌های دینی نبی مکرم اسلام(ص) است.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با محکومیت اهانت به پیامبر(ص) در فرانسه به بهانه آزادی بیان، افزود: اگر آزادی بیان علیه مقدسات دینی باشد به منزله رذالت است. آزادی بیان باید در مسیر خدمت به بشر باشد نه مسیر خیانت.

امام جمعه یاسوج در ادامه با اشاره به حوادث ۱۳ آبان، گفت: آمریکا طی چهار دهه اخیر همواره مقابل انقلاب اسلامی ایران ایستاد و تاکنون جنایت‌های متعددی علیه کشور و ملت ما انجام داده است.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی بیان کرد: ملت ایران به دنبال جنگ و دشمنی نیست، اما اگر کشوری علیه ما اقدامی کرد با آن مقابله می‌کنیم. ملت ایران به دنبال عزت، استقلال و پیشرفت است، اما آمریکا درصدد سرکوب و مانع ایجاد کردن برای رسیدن به این اهداف است.

وی تصریح کرد: با همه توان در مقابل قلدری‌ها، زیاده‌خواهی و شرارت آمریکا ایستاده و می‌ایستیم. تسلیم شدن در مقابل استکبار به معنای مرگ ذلیلانه است و به هر نحوی که شده باید انزجار و تنفر خود از آمریکا را ابراز کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: فضاسازی شهری در یوم‌الله ۱۳ آبان انجام شود و توطئه‌ها و جنایات آمریکا از طریق فضای مجازی مطرح و تبیین شود.

۱۳ آبان متفاوت

در ادامه، حجت‌الاسلام سید جواد خاضع، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویر احمد با اشاره به تقارن ۱۳ آبان امسال با ولادت پیامبر(ص)، گفت: رمز اقتدار مسلمانان و راه غلبه بر استکبار، داشتن وحدت و انسجام و یکپارچگی است.

وی ادامه داد: مراسم ۱۳ آبان به دلیل سیر صعودی کرونا شرایط خاصی دارد و متفاوت از سال‌های قبل است؛ برنامه‌های این روز سلامت محور و همراه با رعایت نکات بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی است و بیشتر به صورت نمادین و با حضور محدود قشرهای مختلف مردم برگزار می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: برای این مراسم صندلی تدارک دیده شده و در فضای باز خیابان جمهوری یاسوج، راس ساعت ۱۵ عصر روز سه‌شنبه ۱۳ آبان برگزار می‌شود.

خاضع با بیان اینکه مراسم بدون ازدحام و فشردگی جمعیت و استفاده همه شرکت کنندگان از ماسک برگزار می‌شود، افزود: شب قبل از ۱۳ آبان آیین نورافشانی میلاد پیامبر به همت شهرداری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha