پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 926527
۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱
صفدر پناه

حوزه/ رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به گستردگی شیوع کرونا، نماز جمعه فردا ۱۶ آبان ماه در بیشتر شهرهای کهگیلویه و بویراحمد برگزار نمی‌شود.

حجت الاسلام صفدر پناهی، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از لغو برگزاری نماز جمعه این هفته در بیشتر شهرهای کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: با توجه به وضعیت سیاه و قرمز و هشدارهای ستاد مقابله با کرونا به منظور رعایت اصول بهداشتی نماز جمعه این هفته در یاسوج، گچسارن، دهدشت، لیکک، چرام، باشت، چیتاب، لوداب برگزار نمی‌شود.

وی با بیان اینکه ستاد نماز جمعه خود را متعهد به رعایت ضوابط ابلاغی ستاد مقابله با کرونا مربوط به سلامت مردم و جامعه می‌داند، گفت: در شهرهای دنا، بهمئی و مارگون با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

حجت‌الاسلام پناهی یادآور شد: تصمیم‌گیری مربوط به جمعه‌های بعد متناسب با شرایط و با هماهنگی ستاد مقابله با کرونا اتخاذ خواهد شد.

وی با بیان اینکه رعایت اصول بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی به عنوان راهکارهای مقابله با بیماری فراگیر کرونا ضرورت دارد از مردم خواست نهایت همکاری را با متولیان امر داشته باشند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: هر گونه بی‌توجهی به پروتکل‌های بهداشتی حق الناس است و عواقب جبران ناپذیری در پی دارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha