شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
نخستین مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در استان کهگیلویه و بویراحمد

حوزه/ امام جمعه یاسوج با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد به دلیل محرومیت تاریخی باقی مانده از رژیم ستمشاهی از قافله توسعه عقب مانده، گفت: تا زمانی مردم محروم استان شغلی برای معیشت نداشته باشند محرومیت‌ها باقی خواهد ماند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کهگیلویه و بویراحمد، سرانجام مجموعه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان کهگیلویه و بویراحمد مستقل شد و شایان نادری از جوانان جهادی، به عنوان اولین مدیرکل این نهاد انتخاب شد.

نادری در اولین روز انتصاب خود به دیدار حجت‌الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی، نماینده ولی‌فقیه در استان رفت تا از رهنمودهای نماینده حضرت آقا، در مسیر محرومیت‌زدایی استفاه کند.

حسینی در این نشست با اشاره به فعالیت‌های قابل تقدیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در کل کشور، با یادآوری کمک‌های مومنانه این نهاد، گفت: در استان کهگیلویه و بویراحمد اقدامات بسیار خوبی شد و کمک‌های ارزنده‌ای در روزهای سخت کرونایی از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به محرومین استان شد.

وی با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد به دلیل محرومیت تاریخی باقی مانده از رژیم ستمشاهی از قافله توسعه عقب مانده، از نادری خواست تا بیش از هر چیز اشتغال‌زایی را مد نظر قرار دهد، چرا که تا زمانی مردم محروم استان شغلی برای معیشت نداشته باشند محرومیت‌ها به قوت خود باقی خواهد ماند.

شایان نادری هم در این نشست با بیان اولویت های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان، گفت: به دنبال فقرزدایی هستیم که با فقیر زدایی تفاوت دارد.

وی اظهار کرد: اولویت اول ما در محرومیت‌زدایی توجه به اشتغال پایدار برای قشر محروم استان است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha