چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
سید نصیر

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد آرمان‌های نظام و انقلاب آرمان‌های پیامبر و اولیاء الهی است، گفت: یک سوم مردم استان از سادات هستند و باعث افتخار مردم است که در راه بازسازی عتبات عالیات قدمی بردارند و کمکی انجام دهد.

به  گزارش خبرگزاری «حوزه» از یاسوج، حجت الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی، در آیین تودیع و معارفه رئیس ستاد عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه آرمان‌های نظام و انقلاب آرمان‌های پیامبر و اولیاء الهی است، گفت: مجالس و محافلی که برای این بزرگواران برگزار می‌شود گویای این موضوع است.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: کجا در زمان پهلوی چنین محافل و مجالسی داشتیم، مسئولان رژیم طاغوت کجای سخنرانی‌هایشان به ارزش‌های دینی اشاره کرده و حرفی زدند؟.

وی با بیان اینکه ارزش‌های دینی و آرمان‌های پیامبر(ص) و اولیاء از تریبون جمهوری اسلامی بیان و مطرح شد، گفت: اهل بیت(ع) چنین حکومتی را تنها نمی‌گذارند و اگر به نقشه‌ها، فتنه‌ها، جنگ و همه دام‌هایی که در طول چهار دهه عمر انقلاب بیاندیشیم به برکت اهل بیت سربلند از این مراحل گذشتیم و پیروز شدیم.

امام جمعه یاسوج ادامه داد: یکی از شاخص‌های توجه به اهل بیت(ع) عمران و آبادانی حرم‌ها است که پس از جنگ این کار آغاز شد و کماکان هم ادامه دارد.

حسینی با توصیف وضعیت اسفناک حرمین کشور عراق در زمان صدام، گفت: حرم های ائمه اطهار(ع) در زمان صدام بسیار مظلومانه بود و حتی اجازه روضه‌خوانی و گریه کردن به کسی داده نمی‌شد.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: به برکت نظام اسلامی و حرکت سردار شهید سلیمانی ستاد بازسازی عتبات عالیات شکل و عمران و آبادانی صورت گرفت، کهگیلویه و بویراحمد هم باید دین خود را ادا کند.

وی به جمعیت سادات استان اشاره کرد و یادآور شد: یک سوم مردم استان از سادات هستند و  باعث افتخار مردم است که در راه بازسازی عتبات عالیات قدمی بردارند و کمکی انجام دهد.

امام جمعه یاسوج با اشاره به مشارکت استان در طرح حرم مطهر امام حسن عسکری(ع) در سامرا، گفت: استان مسئول ساخت یکی از چهار درب حرم مطهر است که پیشنهاد کردیم کارهای درب حرم مطهر در استان انجام شود.

 حسینی، مردم استان کهگیلویه و بویراحمد را شیعه ۱۲ امامی و دوستدار خاندان عصمت و طهارت دانست و ادامه داد: مردم استان ما خدمت به اهل بیت (علیهم السلام) را افتخار و ذخیره ای برای دنیا و آخرت خود می دانند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، سردار «حسن حکمتیان راز»، فرمانده تیپ ۴۸ فتح و رئیس جدید ستاد بازسازی عتبات عالیات در این استان را انسانی توانمند و باتجربه دانست و گفت: باید رئیس جدید با استفاده از ظرفیت های مردمی و دولتی در راستای وظایفی که در زمینه توسعه حرم اهل بیت (علیهم السلام) به استان محول شده تلاش کند

وی در پایان خاطرنشان کرد: برای مشارکت بیشتر مردم در این طرح و همچنین زائرسرای مشهد افتتاح حسابی صورت گیرد و بخشی از حقوق کارمندان و کمک‌های مردمی به آن حساب واریز شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha