جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله سیدنصیر حسینی

حوزه/نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: ملت ایران با وجود همه توطئه‌های آمریکا و استکبار جهانی همچنان با قدرت و با عزت و افتخار ایستاده و از گردنه‌ها عبور کرده است و تودهنی و ضربات ایران به آمریکا تاریخی و ماندگار است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یاسوج، حجت الاسلام و المسلمین نصیر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج با اشاره به در پیش بودن ایام‌الله ۱۳ آبان اظهار کرد: این روز به نام روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نام‌گذاری شده و یادآور رویدادهای مهمی از جمله تسخیر لانه جاسوسی و روز دانش‌آموز است.

وی ادامه داد: آمریکا تاکنون انواع جنایت‌ها را علیه کشور و ملت ایران انجام داده است و خیانت‌ها و شرارت‌ها و رذالت‌های آمریکا علیه مسلمانان جهان نیز روز به روز بیشتر می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: شعارها در یوم‌الله ۱۳ آبان باید کوبنده‌تر از قبل باشد، زیرا غیر از شرارت و خیانت کار دیگری برای مردم ایران انجام نداده است.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی اضافه کرد: یکی از جنایت‌های آمریکا مسدود کردن مسیر درمان و ارسال دارو از زمان بروز کرونا تاکنون بوده است.  

وی یادآور شد: آمریکا به راحتی از برجام خارج شد و اقدام به ترور ناجوانمردانه سردار سلیمانی کرد که این هم بیانگر رذالت و شرارت آمریکای جنایتکار است.

امام جمعه یاسوج تصریح کرد: ملت ایران با وجود همه توطئه‌های آمریکا و استکبار جهانی همچنان با قدرت و با عزت و افتخار ایستاده و از گردنه‌ها عبور کرده است و تو دهنی و ضربات ایران به آمریکا تاریخی و ماندگار است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه و بویراحمد ولادت پیامبر(ص) و امام جعفر صادق(ع) را تبریک گفت و افزود: ۱۴ آبان روز فرهنگ عمومی است؛ فرهنگ زیربنای توسعه هر جامعه است و در تمامی ابعاد زندگی انسان تاثیر دارد، فرهنگ عمومی ما برگرفته از فرهنگ متعالی اسلام است، اما با اجرای دقیق و کامل آن فاصله داریم و بی‌توجهی‌ زیادی شده است.

حسینی با بیان این که وضعیت کنونی تهدیدی برای همه ما محسوب می‌شود، گفت: کرونا جان همه را به خطر انداخته، اما برخی مسائل بهداشتی و دستورالعمل‌ها را نادیده می‌گیرند.

وی ادامه داد: کادر درمانی و شبکه بهداشت کشور و استان تلاش‌های زیادی انجام می‌دهند، اما رعایت نکردن نکات بهداشتی زحمات را هدر می‌دهد و نتیجه لازم را نخواهیم داشت.

حسینی خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های کادر درمانی و شبکه بهداشت استان محدود است و دستورالعمل ها باید بیشتر از سوی مردم رعایت شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha