شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آیت الله سیدنصیر حسینی

حوزه/نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: گرامیداشت مناسبت‌ها سطح هوشیاری مردم در مقابل دشمنان را بالا می‌برد و این سطح هوشیاری حفظ می‌شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یاسوج، حجت الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی، در نشست ستاد بزرگداشت ۱۳ آبان با اشاره به شاخص‌های متعدد و متفاوت انقلاب اسلامی با سایر انقلاب‌ها، گفت: یکی از شاخص‌های نظام اسلامی ایران، استکبارستیزی و تقابل با استکبار و مقابله با اهداف شوم استکبار است که وظیفه ملی به شمار می‌آید.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به شاخص ایستادگی در مقابل استکبار جهانی، افزود: اگر این شاخص‌ها و مناسبت‌ها را از انقلاب اسلامی بگیریم تبدیل به یک انقلاب خنثی می‌شویم و نمی‌شود نام انقلاب اسلامی را بر انقلاب ما گذاشت.

وی با بیان اینکه ما از دست استکبار رنج‌های زیادی کشیدیم و زخم‌های زیادی به ما وارد شد، اظهار کرد: استکبار قبل از انقلاب در همه صحنه‌ها از پشت به ما خنجر و ضربه زد و استقلال، شرافت، دین، اقتصاد و جان و ناموس ملت ما را مورد هدف قرار دادند و این محصول رابطه با استکبار و انگلیس بود.

امام جمعه یاسوج بیان کرد: ملت ایران، ملت صلح‌دوستی هستند، اما تاکنون آنها از سر صلح هیچ مذاکره‌ای با ما نکردند و تنها به فکر ضربه زدن به انقلاب اسلامی بودند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی بیان کرد: صدام نوکری بود که در منطقه منویات آمریکا را اجرا می‌کرد و هم عراق را نابود کرد و هم ایران را ویران کرد که دست‌های پنهان و آشکار استکبار در هشت سال جنگ به خوبی نمایان است.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اوضاع منطقه، ناآرامی‌ها و خون‌هایی که ریخته می‌شود، افزود: اگر بگوییم همه معضلات و خون‌هایی که در منطقه ریخته می‌شود همه توسط آمریکا است گزافه‌گویی نکرده ایم؛ آنها دشمن ما هستند و زمانی با ما رابطه دوستانه خواهند داشت که ذلیلانه سر تسلیم فرود آوریم.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در همین خصوص فرمودند" هزینه سازش به مراتب بیشتر از هزینه مقاومت است". جمهوری اسلامی ایران امروز در پرتوی مقابله با استکبار، شرافت، آزادگی، شهرت جهانی، عزت و استقلال است.

وی با اشاره به اینکه قبل از انقلاب شاه مملکت دست نشانده آمریکا بود، اظهار کرد: آن زمان که تسلیم بودیم عزت، قدرت، شکوه و شوکتی نداشتیم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به پیش‌بینی برنامه‌ها در ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار گفت: گرامیداشت این مناسبت‌ها سطح هوشیاری مردم در مقابل دشمنان را بالا می‌برد و این سطح هوشیاری حفظ می‌شود.

وی عنوان کرد: در سطح ادارات هم با رعایت پروتکل‌ها بهداشتی اجتماعات خوبی برای گرامیداشت ۱۳ آبان صورت گیرد و در صورت صدور مجوز تجمع این برنامه به بهترین نحو برگزار شود و اجازه ندهیم استکبار جهانی خواب آرامی داشته باشد.

ضرورت آشناسازی نسل چهارم انقلاب با جنایات آمریکا

حجت‌الاسلام سید جواد خاضع، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد هم در این دیدار با اشاره به گرامیداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، گفت: تقویت اندیشه مقاومت و ایستادگی در مقابل استکبار و نظام سلطه و ترویج تفکر استکبارستیزی از مهمترین اهداف است که دنبال می‌کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: لازم است نسل چهارم انقلاب با جنایات آمریکا به عنوان نماد مبارزه با استکبار جهانی آشنا و این جنایت‌ها تبیین شود.

وی تصریح کرد: ترور شهدای مقاومت در راس شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی مهندس مهر تاییدی بر تروریست بودن استکبار جهانی است و ۱۳ آبان زمان مناسبی که به این جنایت آمریکا پرداخته شود.

این مسئول فرهنگی عنوان کرد: متاسفانه علی‌رغم همه جنایت‌های آمریکا، عده‌ای شعار مذاکره با آمریکا سر می‌دهند نمی‌دانم آمریکا دیگر باید چه جنایتی انجام دهد تا این عده دست از شعار مذاکره بردارند.

خاضع با تاکید بر استفاده از ظرفیت فضای مجازی با توجه به وضعیت بیماری کرونا خاطرنشان کرد: در صورت برگزاری تجمع ضد استکباری رعایت پروتکل‌ها در دستور کار خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha