جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دیدار مدیرعامل بانک تجارت کشور با آیت الله سیدنصیر حسینی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین حسینی، مردم ایران را شایسته بهترین خدمت ها دانست و بر توجه مسئولان به حل مشکلات آنان تأکید کرد.

به گزارش خبرگذاری «حوزه» از یاسوج، حجت الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی در دیدار مدیرعامل بانک تجارت کشور با اشاره به مسئولیت سنگینی که بر عهده سیستم بانکی است، گفت: خداوند راه را برای ملت و مسئولانی که مقاوم ایستاده و تسلیم نمی‌شود باز می‌کند. مردم ما هم مجاهد در راه حق هستند. و مسیر و هدف آنها کنار زدن حکومت طاغوت و برافراشتن پرچم الهی بود.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مشکلات انقلاب نوپای اسلامی در سال‌های اولیه، افزود: علی‌رغم همه توطئه‌ها، جنگ تحمیلی و سایر مشکلات، خداوند دشمنان این کشور را ذلیل و عزت و استقلال را به  کشوری که زمانی مستعمره فرهنگی، اداری، مدیریتی و سیاسی بود، عطا کرد.

امام جمعه یاسوج بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر یک کشور مقتدر و قدرتمند است؛ کدام کشور بعد از جنگ جهانی دوم پایگاه نظامی آمریکا را مورد هدف قرار داده بود؟ همه دیدند جمهوری اسلامی با ده‌ها موشک پایگاه نظامی عین‌الاسد آمریکا در عراق را مورد حمله قرار داد، لذا باید به تاریخ سراسر شکوه انقلاب اسلامی افتخار کنیم و به مردمی که شایسته بهترین خدمات هستند، خدمت کنیم.

 وی، ایستادگی سیستم بانکی در مقابل مشکلات و تحریم‌ها را قابل تقدیر دانست و عنوان کرد:  از رسانه‌ها انتظار می‌رود زحمات، تلاش و اقدامات مسئولان را بازگو و انتشار دهند. مگر می‌شود مسئولان زحمت نکشیده باشند و کشور سرپا باشد!؟

وی در ادامه افزود: در ماجرای کارخانه قند نماد صنعت کهگیلویه و بویراحمد، مردم احساس کردند بیت‌المال به هدر رفته است، اما اقدامات بانک تجارت شجاعانه و  در راستای نگهداری از بیت‌المال بود. مردم حق داشتند ناراحت و نگران باشند. خدا را شکر کارخانه‌ای که به نااهلش واگذار شده بود، برگشت.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه کارخانه قند، نماد تولید و سرمایه‌گذاری است، اظهار کرد: این کارخانه پس از واگذاری به بخش خصوصی، شرایط خوبی نداشت، اما الان  شرایط بهتر شده و از مسئولان بانک می‌خواهم برای انتخاب مدیریت این کارخانه تصمیم درست، عاقلانه و مهندسی بگیرند و آن را به فرد امین و دلسوز واگذار کنند.

 وی با تاکید مجددا اینکه کارخانه به افراد کاردان و دلسوز و دغدغه‌مند واگذار شود و  کسی انتخاب شود که درد اشتغال و مردم را داشته باشند، گفت: اگر مدیران دلسوزی در این کارخانه به کار گمارده شوند حتما اشتغال خوبی ایجاد و بارقه‌های امید در منطقه ایجاد می‌شود.

وی عنوان کرد: با استاندار و رئیس کل دادگستری در این زمینه صحبت کرده‌ام و همه تلاش می‌کنیم و امیدواریم کار آبرومندانه به پیش برود.

رضا دولت‌آبادی مدیرعامل بانک تجارت هم در این دیدار  با اشاره به اینکه برای روشن شدن چراغ کارخانه قند به یاسوج سفر کرده‌ام، گفت: به همین منظور با رئیس کل دادگستری و استاندار  کهگیلویه و بویراحمد جلساتی برگزار شد.

وی بیان کرد: از بزرگان استان خصوصا نماینده ولی فقیه اجازه می‌خواهم که این بار کارخانه به اهلش واگذار شود، ضمن اینکه بانک تجارت برای بازگشت کارخانه به چرخه تولید مساعدت لازم را انجام می‌دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha