پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
صفحه اختصاصی «کهگیلویه و بویر احمد» در خبرگزاری حوزه

حوزه/ صفحه اختصاصی «کهگیلویه و بویراحمد» در خبرگزاری حوزه، به عنوان یکی از دستاوردهای سفر آیت الله اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه کشور به دیار زاگرس‌نشینان، افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، در پی سفر چندی قبل آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه کشور به یاسوج و در راستای اطلاع رسانی فراگیر و بهینه از کارکردهای فاخر حوزه علمیه، علما، روحانیت و مراکز و موسسات حوزوی، در عرصه های پژوهشی، تبلیغی، فرهنگی، تهذیبی، آموزشی و اجتماعی، صفحه اختصاصی «کهگیلویه و بویراحمد» در خبرگزاری رسمی حوزه، راه اندازی شد.

ببینید:

تصاویرافتتاح صفحه اختصاصی «کهگیلویه و بویراحمد» در خبرگزاری حوزه

مراسم افتتاح صفحه اختصاصی «کهگیلویه و بویراحمد» در خبرگزاری رسمی حوزه، ظهر یکشنبه 13 مهرماه، با حضور حجت الاسلام والمسلمین صفدر پناهی، مدیر حوزه علمیه استان، در قم برگزار شد.

علاقه‌مندان می توانند برای مشاهده و اطلاع از اخبار و رویداهای حوزوی استان کهگیلویه و بویراحمد شامل اخبار حوزه های علمیه خواهران و برادران، علما و شخصیت ها، ائمه جمعه، اداره کل تبلیغات اسلامی، خدمات اجتماعی و فرهنگی روحانیت، مراکز و نهادهای حوزوی و مرتبط با حوزه، مراکز و مؤسسات فرهنگی و مذهبی و ...، به نشانی اینترنتی زیر مراجعه کنند.

https://www.hawzahnews.com/service/province/66

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha