شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ راه اندازی صفحه اختصاصی «استان اردبیل» در خبرگزاری حوزه

در نشست وبیناری، صفحه اختصاصی «استان اردبیل» در خبرگزاری حوزه با هدف اطلاع رسانی فراگیر اخبار و رویدادهای حوزوی و فرهنگی استان راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در نشست وبیناری امروز سه شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین رضا رستمی مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه کشور، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی نوروزی مدیر حوزه علمیه اردبیل، مرتضی سعیدی نجفی سردبیر خبرگزاری حوزه و برخی دبیران این رسانه، صفحه اختصاصی «استان اردبیل» در خبرگزاری حوزه به عنوان رسانه رسمی حوزه های علمیه راه‌اندازی و فعال شد.

اطلاع رسانی فراگیر و بهینه از کارکردهای فاخر حوزه، علما و روحانیت و مراکز و موسسات حوزوی و فرهنگی استان اردبیل در عرصه های پژوهشی، تبلیغی، فرهنگی، تهذیبی، آموزشی و خدمات اجتماعی از مهمترین اهداف فعال سازی صفحه اختصاصی «استان اردبیل» در خبرگزاری حوزه است.

علاقه‌مندان می توانند برای مشاهده و اطلاع از اخبار و رویداهای حوزوی و فرهنگی استان اردبیل شامل تولیدات متنوع رسانه‌ای حوزه های علمیه خواهران و برادران، علما و شخصیت ها، مرکز خدمات حوزه، ائمه جمعه، سازمان تبلیغات اسلامی، گروه‌های جهادی، مبلغان فعال، نهادهای حوزوی و یا مرتبط با حوزه، مراکز و مؤسسات فرهنگی و ...، به صفحه اختصاصی «استان اردبیل» در خبرگزاری حوزه مراجعه کنند.

برای مشاهده صفحه «استان اردبیل» در خبرگزاری حوزه بر روی نشانی زیر کلیک کنید

hawzahnews.com/service/province/۵۱

صفحه اختصاصی «استان اردبیل» در خبرگزاری حوزه راه‌اندازی شد

صفحه اختصاصی «استان اردبیل» در خبرگزاری حوزه راه‌اندازی شد

صفحه اختصاصی «استان اردبیل» در خبرگزاری حوزه راه‌اندازی شد

صفحه اختصاصی «استان اردبیل» در خبرگزاری حوزه راه‌اندازی شد

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • . FR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
    0 0
    اردبیل حوزه های علمیه مهم و علمای مهم داره حتما اونها رو معرفی کنید