جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مدیر حوزه های علمیه خواهران استان کهگیلویه و بویراحمد

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران کهگیلویه و بویراحمد بر ضرورت اطلاع رسانی فراگیر کارکردها و دستاوردهای حوزه های علمیه تاکید کرد و گفت: خوشبختانه خبرگزاری حوزه توانسته ظرفیت های حوزوی را بیشتر به آحاد جامعه معرفی کند.

حجت الاسلام سید ابراهیم افتخاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در یاسوج گفت: راه اندازی و افتتاح صفحه اختصاصی کهگیلویه و بویراحمد در خبرگزاری حوزه را به فال نیک گرفته و آن را ابزار مهمی برای معرفی ظرفیت های حوزه های استان می دانم.

بیشتر بخوانید:

صفحه اختصاصی «کهگیلویه و بویراحمد» در خبرگزاری حوزه افتتاح شد

مدیر حوزه های علمیه خواهران استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: بی شک رسانه ها نقش مهمی در اطلاع رسانی فعالیت های حوزه علمیه و همچنین آشنایی با کارکردهای آن در جامعه دارند و  اگر این ارتباط گسترده تر باشد، جوانان بیشتری برای تحصیل به حوزه های علمیه روی می آورند.

وی ادامه داد: خوشبختانه خبرگزاری حوزه توانسته ظرفیت های حوزوی را بیشتر به آحاد جامعه معرفی کند و ان شاءالله در دوره مسئولیت بنده در حوزه خواهران، تعامل بیشتری با رسانه رسمی حوزه خواهیم داشت.

مدیر حوزه علمیه خواهران کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره به اینکه هدف خلقت انسان، عبودیت و بندگی خداست، اظهار کرد: هدف ما در حوزه خواهران، تربیت انسانهایی است که در مرحله اول خودشان عالم و مهذب باشند و در مرحله بعد بتوانند جهان بینی و سبک زندگی صحیح را در جامعه تبلیغ و ترویج کنند.

وی اظهارکرد: اعتقاد داریم فعالیت‌های فرهنگی بین بانوان اگر توسط خود خانم‌ها انجام بگیرد، تأثیر بیشتری دارد.

حجت الاسلام افتخاری در ادامه به جایگاه اساتید حوزه‌ اشاره کرد و گفت: ما در مدارس علمیه استان، اساتید خیلی خوبی داریم، طلبه‌هایی داریم که تحصیلات دانشگاهی کارشناسی ارشد و دکترا دارند و این نشان دهنده احساس نیاز به یادگیری علوم اسلامی و تهذیب اخلاقی در میان بانوان فرهیخته جامعه است.

مدیر حوزه علمیه خواهران کهگیلویه و بویراحمد در پایان با اشاره به اینکه حوزه خواهران، صرفا یک نهاد تبلیغی نیست، بلکه یک نهاد علمی و آموزشی است،  اضافه کرد: تربیت طلبه عالم و فاضل از بین جامعه بانوان، اولویت اصلی ماست و دستگاه‌ها همانند، سازمان تبلیغات اسلامی، آموزش و پرورش و دانشگاه ها می‌توانند از ظرفیت‌های بانوان طلبه در عرصه های علمی و تبلیغی استفاده کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha