جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مصاحبه /حجت الاسلام والمسلمین پناهی مدیر حوزه علمیه استان کهگیلویه وبویراحمد

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین پناهی گفت: در بین ۵ مدرسه ی علمیه برادران استان کهگیلویه و بویراحمد فقط یک مدرسه نوساز وجود دارد که آن هم تاکنون به طور کامل تجهیز نشده است.

حجت الاسلام والمسلمین صفدر پناهی در بازدید هفته پیش از خبرگزاری حوزه،  در نشستی با مدیران رسانه رسمی حوزه، گفت: تاکنون  حضور پررنگ رسانه  حوزه در استان کهگیلویه و بویراحمد کاملاً محسوس بود ولی اخیراً فعالیت های خوبی در حال انجام است و از خبرگزاری حوزه نیز تشکر می کنیم که صفحه اختصاصی این استان  را راه اندازی نمود و امیدواریم بتوانیم به خوبی با رسانه رسمی حوزه تعامل و همکاری داشته باشیم.

وی افزود: استان ما با وجود اینکه از مناطق محروم کشور است اما ائمه جمعه شهرستان های آن افرادی فعال، انقلابی و دارای معلومات بالا بوده و هستند.

مدیر حوزه علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه خاطرنشان کرد: در انتخاب ائمه  جمعه جوانگرایی را سرلوحه  کار خود قرار داده ایم.

وی اظهار داشت: در بین ۵ مدرسه ی علمیه برادران استان کهگیلویه و بویراحمد فقط یک مدرسه نوساز وجود دارد که آن هم تاکنون به طور کامل تجهیز نشده است؛ ساختمان های سایر مدارس بسیار فرسوده و قدیم ساخت بوده و به شدت نیازمند تعمیر و بهسازی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین پناهی گفت: استان ما استانی است که شکایت، شب نامه و شایعه در آن زیاد است و این معضلات باعث جلوگیری از پیشرفت آن شده و با شفاف سازی، روشنگری و اطلاع رسانی می توان تا حد زیادی از این مشکلات کاست؛ لذا از همکاری با رسانه ی رسمی حوزه استقبال می کنیم و امیدواریم این رسانه بتواند پیام رسان خوبی در نشر فعالیت های طلاب و اساتید حوزه علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha