پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حرمین عسکرین

حوزه/ رئیس ستاد بازسازی عتبات و عالیات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: درب باب المهدی حرم عسکریین در این استان ساخته می‌شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یاسوج، سید فرج الله نظر پور، رئیس ستاد بازسازی عتبات و عالیات استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برگزاری طرح بنای نور که از سال ۹۷ کار خود را شروع کرده است، اظهار داشت: عزیزانی که مشتاق هستند در بازسازی و ترمیم حرمین شریف قدمی بردارند می‌توانند با شرکت در طرح بنای نور، جهت بازسازی عتبات مقدسه کمک کنند.

وی عنوان کرد: طرح بنای نور با همکاری بانک رسالت برگزار می‌شود که براساس آن متقاضیان کمک به بازسازی عتبات عالیات تا سقف ۴ میلیون تومان بدون ضامن و سود تسهیلات داده می‌شود، اقساط ماهیانه این طرح نیز ۶۶ هزار و ۵۰۰ تومان است.

این مسئول با اجرای طرح بنای نور که با هدف بازسازی عتبات عالیات در کهگیلویه و بویراحمد تأسیس شد، بیان کرد: تشکیل پرونده برای کسانی که می خواهند در این زمینه فعالیت داشته باشند و در بحث بازسازی مشارکت کنند، در خود سازمان بازسازی عتبات عالیات استان و شهرستانها شکل می گیرد و نیازی به مراجعه حضوری به بانک نیست.

نظرپور در ادامه به ساخت پروژه درب برای باب المهدی در سامرا(حرم عسکریین ) خبر داد و گفت: این پروژه را به استان واگذار کرده‌اند و مشتاقان اهل بیت(ع) می‌توانند در این امر نیز مشارکت داشته باشند.

در پایان رئیس ستاد بازسازی عتبات و عالیات کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری مسیر عاشقی به مدت ۸ شب در استان خبر داد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha