شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
پژمان

حوزه/ طی حکمی از سوی رئیس ستاد عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام پژمان، به عنوان رئیس دفتر ستاد بازسازی عتبات عالیات منطقه کبگیان معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری « حوزه» از یاسوج، سردار حسن حکمتیان فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد و مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان در جلسه ای با امام جمعه و بخشدار کبگیان، حکم مسئولیت دفتر ستاد بازسازی عتبات عالیات کبگیان را به حجت الاسلام پژمان امام جمعه چیتاب اعطا کرد.

وی با اشاره به فرهنگ سازی ستاد بازسازی عتبات عالیات گفت: مردم شهیدپرور ولایتمدار بخش کبگیان در تثبیت انقلاب و دفاع مقدس در خط مقدم صیانت از انقلاب و ارزشهای اسلامی بودند. 

 فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان با اشاره به موقعیت فعلی جهان اسلام و ضرورت کمک به عتبات عالیات، اظهار کرد: علی رغم شبهه افکنی عده ای در فضای مجازی، می توان با شفاف سازی گام بلندی  به سوی همسان سازی کمک های مردمی به عتبات عالیات برداشت تا با وجود ظرفیت اجتماعی اعتماد عمومی حاصل شود.

حجت الاسلام پژمان، امام جمعه کبگیان هم در این جلسه با اشاره به ویژگی خاص مردم کبگیان گفت: مردمی که با تقدیم ۷۶ شهید گلگون کفن، دارای خانواده سه شهیدی و اولین شهید مدافع حرم نیاز به معرفی هویت انقلابی ندارند.

وی تصریح کرد: مردم این دیار بر اساس اعتقاد قلبی سالانه مقداری از درآمد را به نذورات اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام تخصیص می‌دهند.

حجت الاسلام پژمان خاطرنشان کرد: امسال که در بحبوحه ویروس کرونا، برنامه های عزاداری، نذورات، سفرهای زیارتی خاصه اربعین و مشهد تعطیل شدند، بهترین موقعیت برای تزریق نذورات به ستاد عتبات عالیات بود.

مهران گودرزیا، بخشدار کبگیان هم در این جلسه گفت: بالاترین نعمت برخورداری یک منطقه از  وجود فرزندی از آن دیار در دستگاههای انقلابی و خدمت رسان است که خوشبختانه امروزه مفتخریم فرزندی از این دیار با سابقه جهادی در مسند فرماندهی قرار دارد.

وی گفت: کمیته امداد و گردان ۴۸۹در ساخت و تکمیل منازل امدادی با فعالیت چشمگیر درس مسئولیت پذیری دادند.

لازم به ذکر است، در پایان این جلسه، فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان به همراه بخشدار و امام جمعه کبگیان و نماینده کمیته امداد، چهار واحد از ۴۳ منازل احداثی مددجویان کمیته امداد  این بخش با همکاری سپاه فتح استان را در روستای جوزار و سیلارستان تحویل دادند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha