جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حکمتیان

حوزه/ با حضور نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد از زحمات چند ساله سرهنگ سید فرج‌الله نظرپور قدردانی و سردار حکمتیان به عنوان رئیس ستاد عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یاسوج، با حضور نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، سردار خرمدل فرمانده سپاه فتح، جانشین ستاد عتبات عالیات و دیگر مدعوین از زحمات چند ساله سرهنگ سید فرج‌الله نظرپور قدردانی  و سردار حکمتیان به عنوان رئیس ستاد عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

سردار حکمتیان در ابتدای سخنان خود از حسن توجهی که به وی شده تشکر و قدردانی کرد و گفت: امیدوارم بتوانم به خوبی از این امانت بزرگ پاسداری کنم.

وی بیان کرد: برای اتمام پروژه‌ ساخت یکی از درب‌های حرم در سامرای عراق که به استان واگذار شده ۳.۵ میلیارد نیاز است که امیدوارم با استفاده از ظرفیت نماینده ولی‌فقیه، فرمانده سپاه فتح و استاندار بتوانیم این پروژه‌ را به سرانجام برسانیم.

رئیس ستاد عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: امیدواریم در این زمینه سربلند بیرون بیاییم و شرمنده شهید سلیمانی نشویم.

سرهنگ سید فرج‌الله نظرپور نیز در این جلسه بیان داشت: در طول چند سال کارهایی انجام شد که از صفر شروع کردیم، همچون در بحث جمع‌آوری نذورات، راه‌اندازی ستادهای شهرستانی، ماموریت‌های جانبی(سیل، زلزله) و مراسم اربعین که رضای خداوند را سرلوحه قرار دادیم.

رئیس سابق عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد ضمن حلالیت از همه همکاران خود، گفت: امیدوارم شهید سلیمانی شفاعت ما را در دنیا و آخرت بکند. هفته‌ای نیست که ایشان را در خواب نبینم و چیزی به من نگوید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha