پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نماز جمعه

حوزه/ قیمت قلام مصرفی خانوارها روند صعودی پرشتابی گرفته است که باید مسئولان چاره اندیشی کنند و نظارت بی وقفه داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان لنده به گرانی های بی حد و حصر در بازار اشاره کرد و گفت: قیمت مرغ و سایر اقلام مصرفی خانوار روند صعودی پر شتابی گرفته است که باید مسئولان چاره اندیشی کنند و نظارت بی وقفه داشته باشند.

امام جمعه لنده  بر ضرورت نظارت بر بازار مسکن و افزایش بی رویه قیمت مصالح ساختمانی اشاره کرد و گفت: مردم نگران این وضعیت هستند، دولتمردان تدبیری بیندیشند.

حجت الاسلام محمودی اصل گفت: باتوجه به سرمایه گذاری مردم در بورس و تشویق مردم به حضور در این بازار باید مسئولان نسبت به مشکلات ناشی از آن توجه و دقت لازم را داشته باشند تا مردم بیش از این دچار زیان و ضرر نشوند.

وی به سخنان مقام معظم رهبری در بحث عدم تخریب چهره رئیس جمهور اشاره کرد و گفت: این کار به منزله نادیده گرفتن اوضاع کنونی کشور نیست و بحث نقد با تخریب دو مطلب کاملا متفاوت است.

امام جمعه بهمئی:

حجت الاسلام افروغی، امام جمعه بهمئی هم در خطبه های امروز ۹ آبان، گفت: امام مبارزات خود را در راستای استکبار ستیزی و مبارزه با رژیم پهلوی آغاز کرد و در همه اتفاقات ۱۳ آبان وجه مشترک یعنی استکبار ستیزی وجود دارد.

خطیب نماز جمعه بهمئی افزود: بیش از هر زمان به اتحاد نیاز داریم و اتفاقات ناگواری که در جهان اسلام رخ می دهد، به دلیل عدم اتحاد مسلمین است.

امام جمعه دهدشت:

خطیب نماز جمعه دهدشت هم در خطبه های ۹ آبان گفت: سخنان مکرون خواب آشفته ای بود که تعبیر نخواهد شد.

وی با بیان اینکه دولت فرانسه برای اینکه بگوید اسلام دین تحجر و خشونت است، در رسانه‌ها اجازه اهانت به پیامبر داده، اما اجازه سوال از هولوکاست نمی‌دهند، ادامه داد: چه اشکالی دارد جوان اروپایی و آمریکایی مسئله هولوکاست را بداند؟ اگر آزادی بیان وجود دارد اجازه بدهید جوانان درباره هولوکاست هم تحقیق کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha