جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
معصومه ظهیری

حوزه/ معاون فرهنگی و تبلیغی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران گفت: اقبال عمومی مردم جهان به دین اسلام و فراگیری آن، ترس و وحشت را به جان صاحبان زور و زر فرانسه و اروپا انداخته است.

معصومه ظهیری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اعلام انزجار از هتک حرمت به پیامبر مهربانی‌ها اظهار داشت: در فرانسه و اروپا شاهد فراگیری مردم به دین اسلام هستیم و این امر باعث ایجاد حساسیت صاحبان قدرت به اسلام شده است.
وی افزود: امروزه دموکراسی با رویکرد گرایش به اسلام در قاره‌ها به ویژه اروپا در حال شکل‌گیری است و صاحبان زور و زر با ترفندهای مختلف به دنبال ایجاد اسلام هراسی و اسلام‌ستیزی هستند.
معاون فرهنگی و تبلیغی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با تاکید بر اینکه قرآن پیامبر را به عنوان اسوه حسنه معرفی می کند گفت: رمز نفوذ رسول اکرم(ص) در دلها مکارم اخلاق ایشان است.
وی گفت: این خلق عظیم پیامبر اسلام است که نافذ و فراگیر است و قلب‌های مردم جهان را تسخیر کرده است.

ظهیری با بیان اینکه هتک حرمت به پیامبر اختصاص به امروز ندارد گفت: عده‌ای در زمان پیامبر، وحی و کتاب قرآن را به تمسخر و توهین می‌گرفتند و رفت و آمد با پیامبر راممنوع کرده بود در حالی که پیامبر در قلب‌ها نفوذ کرد و اینچنین دین اسلام ماندگار شد.

وی بیان داشت: از زمان پیامبر تاکنون در قرن ۲۱ کشورها در حال توسعه و پیشرفت هستند و رویکرد به اخلاق گرایی و متکامل بودن دین اسلام رو به رشد است.

معاون فرهنگی و تبلیغی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به آیه ۳۲ سوره توبه گفت: بر اساس این آیه «آنها می‌خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش کنند؛ ولی خدا جز این نمی‌خواهد که نور خود را کامل کند، هر چند کافران ناخشنود باشند! »در حالی که دین خداوند جاودان و فراگیر است.

وی ابراز داشت: دین اسلام شجره طیبه‌ای است که به دست پیامبر نهال آن کاشته شد و امروز تنومند است.

ظهیری، عامل پیروزی رسول خدا(ص) را توحید، وحدت و الگو بودن برای بشریت عنوان کرد.

وی با بیان اینکه کسانی که به پیامبر خدا توهین و اهانت می‌کنند انتحاری هستند گفت: کسی که با جهان مقابله کند خودکشی کرده است چراکه رسول خداوند(ص) نه تنها برای برای بشریت است بلکه برای همه هستی آفریده شده است.

معاون فرهنگی و تبلیغی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران بیان داشت: بر اساس آیه ۱۰۷ سوره انبیا در مورد پیامبر اسلام خداوند فرموده است «ما تو را جز رحمتی برای جهانیان نفرستاده ایم» از این رو کسی که با پیامبر به مقابله بایستد مورد غضب هستی قرار می گیرد.

وی تاکید کرد: همه مسلمانان و حوزه‌های علمیه حرکت مذبوحانه در جسارت به ساحت آسمانی حضرت محمد(ص)، توهین به والاترین مقدسات میلیون‌ها مسلمان را محکوم و انزجار خویش را از این اقدام شنیع و ذلیلانه اعلام می‌کنیم.

۳۱۳/۶۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ناشناس IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    4 0
    با سلام و احترام آقای این جمله یعنی چی ... متکامل بودن دین اسلام رو به رشد است؟
  • IR ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    4 1
    شما از کجا خبر دارید اروپا ترسیده؟
    • IR ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
      0 0
      دلایل زیادی می تواند مطرح باشد ، اروپا دین زنده ای که از تحریف متنی و معنوی مصون مانده باشد ندارد ، در حالی که اسلام برای تمامی عرصه های زندگی بشر راهکار دارد . طبعا دین مصون از تحریف متن وحیانی و دارای نگاه جامع مورد توجه انسانهای حقیقت جو و خسته از ایست و ایسمهای به آخر خط رسیده می باشد ...