شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
اهانت به قرآن و پیامبر

حوزه/ مسئولان مدیرت استان و مدارس علمیه خواهران استان گلستان در بیانیه های جداگانه اقدام نشریه شارلی ابدو را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان، مسئولان مدیرت استان و مدارس علمیه خواهران  گلستان در بیانیه های جداگانه ای اقدام نشریه شارلی ابدو را محکوم کردند که متن آن به شرح ذیل است:

مسلمانان جهان مراقب تحرکات سیاستمداران و سردمداران غربی باشند

بسم الله الرحمن الرحیم

یُریدونَ اَن یُطفِؤا نورَ اللهِ بِاَفواهِهِم وَ یَأبَی اللهُ اِلّاِّ اَن یُتِمَّ نورَه وَ لَوکَرِهَ الکـّْفِرونَ * هُوَالَّذیِّ اَرسَلَ رَسولَه بِالهُدیّْ وَ دینِ الحَقِّ لِیُظهِرَه عَلَی الدّینِ کُلِّه؛ وَ لَوکَرِهَ المُشرِکونَ (سوره توبه ـ آیات ۳۲ و ۳۳)

اقدام خباثت بار هفته نامه فرانسوی شارلی ابدو در اهانت به پیامبر رحمت حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم بار دیگر چهره کریه دشمنان اسلام ناب محمدی و جامعه مسلمانان را به نمایش گذاشت.

این نخستین باری نیست که به ساحت قدسی نبی مکرم اسلام (ص) اهانت می‌شود و نقطه پایان ابراز خصومت دشمنان اسلام و مسلمین نخواهد بود. دولت آمریکا، اسرائیل و ایادی آنان به خیال خام خود در صدد از بین بردن دین مبین اسلام هستند غافل از آنکه نور اسلام خاموش شدنی نیست و "وَلَن یَجْعَلَ اللّهُ لِلْکَافِرِینَ عَلَی الْمُؤْمِنِینَ سَبِیلاً "؛ (مائده/۱)

لازم است تمامی مسلمانان عالم با حفظ هوشیاری در دفاع از قرآن، این کتاب انسان ساز جامعه بشری و پیامبر خاتم حضرت محمد مصطفی(صلی الله علیه و آله و سلم) و تمامی ارزش های اسلامی و انسانی، تحرکات و توطئه های سیاستمداران و سردمداران غربی نسبت به اسلام و مسلمین را مورد توجه و دقت قرار دهند تا تحت لوای پرچم توحید با اتحاد و انسجام و عزمی راسخ و همتی مضاعف، زمینه جهانی شدن حکومت اسلام و حاکمیت قرآن را فراهم سازند که «إن تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامنا».

مدیریت حوزه علمیه خواهران استان گلستان یکبار دیگر انزجار خود را از این اقدام موهن و سلسله اقدامات خباثت بار دشمنان اعلام کرده و با محکوم کردن آن، از تمامی مسلمانان جهان و سازمان ها و نهادهای بین‌المللی می خواهد که نسبت به اینگونه اقدامات حرمت شکنانه ساکت نبوده و اقدام مناسب با این عمل ننگین را انجام دهند.

اقدامات وقیحانه دشمنان موجب وحدت و بیداری هر چه بیشتر امت اسلامی می شود

اقدامات سخیف و توهین آمیز نشریه شارلی ابدو به ساحت نورانی رسول اکرم(ص) در فرانسه و سوزاندن کلام الله مجید در سوئد، با هدف تشویش اذهان عمومی و جلوگیری از گسترش اسلام ناب محمدی(ص) در جهان صورت گرفته است.

دشمنان برای براندازی نظام اسلامی و تضعیف ارزش های آن و ایجاد تفرقه و شکاف بین مسلمانان از هر شیوه ای از جمله اهانت به مقدسات اسلام بهره می گیرند، اما به حول و قوه الهی توطئه های آنان ناکام خواهد ماند و بر اساس آیه قرآن کریم مکر دشمنان نیز به خودشان باز می گردد.

استکبار جهانی بداند که این اقدامات وقیحانه و توهین آمیز تاثیری بر ملت بصیر و انقلابی ایران اسلامی و سایر کشورهای مسلمان جهان نداشته و این عمل زشت و خباثت بار آنان موجب اتحاد، وحدت و بیداری هر چه بیشتر امت اسلامی در سراسر عالم می شود.

اساتید، کارکنان و طلاب مدرسه علمیه سعدیه خواهران رامیان، نفرت و انزجار خود را از این اقدام رذیلانه اعلام نموده و هرگونه اهانت به قرآن کریم و ساحت نورانی پیامبر عظیم الشان اسلام را به شدت محکوم می نمایند.

بی احترامی به قرآن، بی احترامی به کتب پیامبران الهی است

اسلام دین رحمت و پیامبر اسلام حضرت ختمی مرتب محمد مصطفی(صلی الله علیه و آله) نماد رحمت و عطوفت در برابر مردم است. چه بسیار نمونه های لطف و مهربانی ایشان نسبت به عموم مردم در تاریخ ذکر شده است. پیروان پیامبر اعظم(صلی الله علیه و آله) و رهروان راستین اسلام ناب محمدی(صلی الله علیه و آله) همواره با الگوگیری از پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله)، رحمت و برادری را برای همه انسان های عالم به ارمغان آورده اند.

توهین‌های سخیف مجله موهن «شارلی ابدو» در فرانسه و سوزاندن مصحف نورانی قرآن کریم در سوئد، نمونه‌هایی از جاهلیت مدرن و انحطاط فکری و اخلاقی عصر حاضر است. اعتقاد راستین مسلمانان در این است که اهانت به یکی از انبیای الهی، مانند اهانت به تمام پیامبران و بی حرمتی به قرآن کریم، بی حرمتی به تمامی کتب پیامبران الهی است. این یک اقدام حساب شده از سوی نهادهایی است که از سال­ها پیش، سیاست اسلام هراسی و اسلام ستیزی را در دستور کار خود قرار داده و با صدها شیوه و هزاران ابزار تبلیغاتی و عملیاتی به مبارزه با اسلام و قرآن پرداختند.

اساتید، کارکنان و طلاب مجموعه حوزوی الزهرا(سلام الله علیها) گرگان، ضمن ابراز انزجار از این اقدام جاهلانه و بی‌منطق و محکوم نمودن آن، از آزادی خواهان و پیروان ادیان الهی و همه انسان های بصیر جهان خصوصاً جامعه روحانیت انتظار دارند تا با محکومیت این اقدامات سخیفانه، با روشن­­گری و آگاهی بخشی، اقدامات مقتضی در جلوگیری از تکرار این اقدامات شنیع را انجام دهند.

انحطاط فرهنگی و سقوط اخلاقی دشمنان، نشانه عجز در پذیرش منطق است

اهانت نشریه شارلی ابدو فرانسه به ساحت قدسی رسول اخلاق، قلوب و عقاید قریب به دو میلیارد مسلمانان جهان را جریحه دار کرد. توهین و انحطاط فرهنگی و سقوط اخلاقی دشمنان در طول تاریخ، نشانه عجز در پذیرش منطق بوده است.

در طول تاریخ همواره شاهد تلاش های بی نتیجه و دست و پازدن های بی فایده عمّال غربی بوده ایم و این بار نشریه فرانسوی ای دهان به گستاخی و اهانت باز کرده است. ما این هتاکی را محکوم کرده و در پاسخ به آنها می‌گوییم خداوند به طرفداران حق وعده داده است.

دشمنان بدانند که اراده خداوند برای پیروزی جبهه حق حتمی است و تلاش­های آنان بر علیه مکتب اسلام، نتیجه عکس دارد، اقدامات آنان همانند دست و پا زدن در باتلاقی است که هر چه بیشتر دست و پا زنند، بیشتر در آن فرو می­روند.

اساتید، کارکنان و طلاب مدرسه علمیه الزهرا سلام الله علیها شهرستان آزادشهر از تمام نهادهای حوزوی، مراجع، مقامات اجرایی تقاضا دارد در مقابل این هتاکی عکس العمل شایسته ای نشان دهند.

مسلمانان مقتدرانه در برابر دشمنان ایستادگی کنند

دشمنان اسلام مانند همیشه بعد از ناامیدی از توطئه ها و نقشه های شوم و مکرر در براندازی اسلام و اتحاد مسلمین جهان، اقدام به عمل عاجزانه و بی شرمانه هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر(ص) و کلام الله مجید نمودند تا به خیال خام خود لرزه بر دل مسلمین جهان بیندازند.

طلاب و کارکنان مدرسه علمیه خاتم الاوصیاء(عج) فاضل آباد ضمن محکوم کردن این اقدام قبیحانه نشریه فرانسوی اعلام می دارد که خشم و ‌نفرت تمامی مسلمانان جهان برانگیخته شده و ان شاءالله با همبستگی و هوشیاری بیش از بیش تمامی مسلمانان، در برابر دشمنان مقتدرانه ایستادگی کرده و با عزمی راسخ ظالمان جهان مانند آمریکا و اسرائیل و فرانسه را زیر پا له خواهند کرد.

چراغ هدایت بخش قرآن و اهل بیت علیهم السلام همیشه روشن خواهد ماند

 اهانت نشریه شارلی ابدو فرانسه به پیامبر عظیم الشأن اسلام و کلام الله مجید بار دیگر عجز و ناتوانی دشمنان مسلمانان را در جهان به تصویر کشید و چهره زشت و وقیحانه آنها را بر همگان نمایان کرد.

این اقدامات همیشه و در طول تاریخ توسط کشورهای استکباری برای از بین بردن محبوبیت اسلام و مسلمین و توهین به مقدسات مسلمانان طراحی شده است.

دشمنان بدانند همه مسلمانان با هوشیاری کامل در جهت تحقق آیات قرآن کریم از جمله آیه ۲۹ سورفتح «أَشِدّاءُ عَلَی الکُفّارِ رُحَماءُ بَینَهُم» ایستاده اند و چراغ هدایت بخش قرآن و اهل بیت علیهم السلام تا تحقق «أَنَّ الْأَرْضَ یَرِثُهَا عِبَادِیَ الصَّالِحُونَ» (آیه ۱۰۵، سوره انبیاء) روشن خواهد ماند.

طلاب و مسئولان مدرسه علمیه الزهراء(س) شهرستان گنبدکاووس ضمن محکوم کردن این اقدام وقیحانه که به بهانه شعار آزادی بیان صورت گرفته است، اعلام می دارد که این اقدام سخیف، خود نقض حقوق بشر است و به یاری خداوند، سبب اتحاد و همبستگی بیشتر مسلمانان در جهت نابودی دشمنان اسلام و مسلمین خواهد شد.

اهانت به قرآن کریم و پیامبر اکرم(ص) اهانت به تمام ادیان الهی است

اهانت شرارت آمیز نشریه شارلی ابدو فرانسه به ساحت مقدس پیامبراکرم صلی الله علیه و آله قلوب مسلمین جهان و آزادی خواهان را جریحه دار کرد.

دشمنان برای دستیابی به اهداف شوم خود با برانگیختن احساسات نظیف مسلمین جهان و ایجاد تفرقه و شبهه بین آنان، توهین و هتک حرمت به ساحت مقدسات را در پیش گرفتند ولیکن مردم شهیدپرور ایران با همت، اتحاد مضاعف در مسیر اطاعت و بندگی و ولایت پذیری گام راسخ تر برمی دارند.

در سراسر تاریخ؛ توهین، تمسخر و اقدامات ضد ارزش های اسلامی با رویکرد آزادی بیان توسط دشمنان اسلام صورت می گیرد که این عمل چیزی جز ناتوانی و درماندگی نیست، این حرکت قبیحانه چون حرکت های گذشته توسط رژیم کودک کش صهیونیستی و آمریکا طراحی شده است.

 بدون تردید ملت شریف ایران در مقابل این عمل منفور آنان سکوت نمی کنند و نتیجه این حرکت رذیلانه دامنگیرشان خواهد شد زیرا که وعده الهی حتمی است.

مدیریت مدرسه علمیه فاطمه الزهراء(س) شهرستان بندرترکمن اهانت به ساحت مقدس و نورانی پیامبر مکرم اسلام را توهین به همه ارزش های اسلامی و انسانی دانسته و این خیانت بزرگ را به شدت محکوم می نماید.  

طلاب و روحانیون با وحدت عمل در سایه تعالیم قرآنی و اعتقاد به مبانی اسلام با نقشه های استکبار مبارزه کنند

"إِنَّا نَحْنُ نَزَّلْنَا الذِّکْرَ وَ إِنَّا لَهُ لَحافِظُونَ"

 مدعیان آزادی و حقوق بشر، دوباره به خود اجازه توهین به مقدسات مسلمین داده اند و در مقابل این اهانت به کتاب مقدس مسلمانان و پیامبرعظیم الشأن اسلام به بهانه آزادی بیان سکوت کرده و قلب­ مسلمانان جهان را به درد آورده اند. این در حالی است که در مقابل تجاوزهای چندین ساله رژیم صهیونیسم سکوت کرده و حتی انتقاد بر این رژیم را جرم می ­دانند.

در مقابل ظلم های بی­شمار دولت آمریکا و اخیرا نقض حقوق انسانی سیاه پوستان آمریکایی و اهانت های نژادپرستان به این قشر مظلوم و اصیل، سکوت کرده و حتی به بهانه آزادی بیان اعتراضی نداشته اند!

 دولت فرانسه در حالی از آزادی بیان دم می­زند که منتقدین کشورش را بارها سرکوب کرد. اینگونه رفتارهای دوگانه غرب در کنار خیانت برخی سران عربی خشم جهان اسلام را برانگیخته و حکایت از نقشه ای جدید برای دنیای اسلام دارد.

ما طلاب و روحانیون برخود لازم می­دانیم که با وحدت عمل در سایه تعالیم روح بخش قرآن و اعتقاد به مبانی اسلام با نقشه های استکبار مبارزه کنیم. هتک حرمت قرآن کریم، هتک حرمت به تمامی ارزش­های الهی و آزادی­خواهان جهان است.

طلاب و مسئولان مدرسه علمیه حضرت صدیقه فاطمه سلام الله علیها گرگان اهانت عده ای افراطی که با چراغ سبز دولت های این کشورها صورت گرفته را محکوم کرده و به همه طلاب توصیه می­کند با عمل به دستورات اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله دشمنان را مأیوس کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha