جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
علامہ رمضان توقیر

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین رمضان توقیر گفت: انسان نمی تواند تصور کند که پیام بزرگ جهانی الهی به این شکل مورد اهانت قرار گیرد، توهین در سوئد تلاشی برای جریحه دار کردن احساسات مذهبی مسلمانان بود.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین محمد رمضان توقیر نائب رئیس شورای علمای شیعه پاکستان در مورد اهانت به قرآن در سوئد اظهار داشت: انسان نمی تواند تصور کند که پیام بزرگ جهانی الهی به این شکل مورد اهانت قرار گیرد، توهین به قرآن در سوئد تلاشی برای جریحه دار کردن احساسات مذهبی مسلمانان بود.

وی تاکید کرد: مسلمانان به جای درگیری و گرفتار شدن به مسائل داخلی، نیازمند اتحاد و همفکری در برابر این گونه اعمال شنیع و افراط گرایی و اعتراض شدید به این نوع اظهار کنندگان هستند. اتحاد و ثبت اعتراض علیه سوئد در این موضوع مهم یکی از وظایف کشورهای مسلمان است.

حجت‌الاسلام محمد رمضان توقیر گفت: حتی برای سازمان های بین المللی هم شرم آور است که ناظر چنین عمل زشتی باشند. چنین اقدام شنیع و توهین، شدیدترین نقض قوانین و منشورهای بین المللی است. خواسته جدی مسلمانان این است که دولت سوئد به دلیل این اقدام قبیح، از مسلمانان عذرخواهی کرده و متهمان را به شدت مجازات کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha