سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
کد خبر: 926079
۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲
زنگ استکبار ستیزی

حوزه/ مراسم زنگ استکبارستیزی امروز با حضور برخی مسئولین استانی در دبیرستان نمونه دولتی اتحاد بوشهر با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر، مراسم زنگ استکبارستیزی امروز با حضور برخی مسئولین استانی در دبیرستان نمونه دولتی اتحاد بوشهر با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد.

حجت الاسلام یوسف جمالی در این مراسم با بیان اینکه روز استکبارستزی برای ما تنها یک نام و عنوان نیست، اظهار داشت: روز استکبارستیزی برگرفته از مفاهیم عمیق قرآنی که یک ماموریت و رسالت را بر عهده ما قرار داده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر افزود: این راه ادامه دارد و آمریکا رو به افول است، این حرف ما نیست و حرف خودشان و اندیشکده های غربی آمریکایی است، لذا این نتیجه مقاومت و ایستادگی است.

وی با اشاره به اینکه استکبارستیزی یک مکتب است، بیان داشت: آینده متعلق به آن دانش آموزی است که مسیر و راه شهید حاج قاسم سلمیانی را طی می کند.

علیمراد کرمی در بخش دیگری از این مراسم گفت: تبعید امام، تسخیر لانه جاسوسی و شهادت جمع کثیری از دانش آموزان، سه حادثه مهم در تاریخ ۱۳ آبان انقلاب اسلامی رخ داده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار و قیام دانش آموزان متعهد و بیدار بر علیه استکبار جهانی است و ما به عنوان پیروان عدالت و شیعه امام علی(ع) همواره وظیفه داریم با استکبار و مستکبرین مبارزه و از مستضعفان حمایت کنیم.

بر اساس این گزارش، اجرای گروه رزم نوازان سپاه امام صادق(ع)، خوانش دیکلمه توسط دانش آموز دختر، تجلیل از دانش آموزان نخبه و برتر مدارس و همچنین به صدا درآمدن زنگ استکبارستیزی در پایان این مراسم از دیگر برنامه ها بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha