جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام مسعود محمدی

حوزه/ استاد حوزه علمیه استان کردستان گفت: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام، دانش آموزان و مردم ایران اسلامی نشان از بصیرت دینی و سیاسی این ملت داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام مسعود محمدی عصر امروز در نشستی با جمعی از فعالان فرهنگی و اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان که با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد، اظهار داشت: خوشبختانه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در طول عمر انقلاب همواره حضوری تاثیرگذار داشته و به بهترین نحو ممکن مراسم های مذهبی و ملی را پوشش داده است.

این استاد حوزوی با تاکید بر اینکه نباید اجازه دهیم که گذر روزگار بسیاری از اعیاد ملی و مذهبی ما را کم رنگ کند، گفت: ۱۳ آبان برای ملت ایران روز بسیار ویژه ای است. در این روز با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا ماهیت ضدبشری، تروریستی و... آمریکایی ها برای همه نمایان شد.

وی تصریح کرد: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام، دانش آموزان و مردم ایران اسلامی نشان از بصیرت دینی و سیاسی ملت داشت.

استاد حوزه در ادامه با اشاره به هفته وحدت، آن را نیاز ضروری جهان اسلام دانست و گفت: هفته وحدت، هفته ای مهم برای جهان اسلام است تا مشترکات مذاهب اسلامی پررنگ تر شود و همین امر می تواند نزدیکی برادران دینی را به هم بیشتر کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha