پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: ائمه جامعه باید در تربیون های نماز جمعه به جای قصه گویی و داستان سرایی به بیان حقایق و مشکلات بپردازند و جوانان را جذب کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، طی حکمی از سوی حاج علی اکبری، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور حجت‌الاسلام داود محمدیاری،  به عنوان امام جامعه جدید شهرستان دلبران منصوب و امروز در مراسمی معرفی شد.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی در مراسم تودیع و معارفه امام جمعه جدید دلبران اظهار داشت:برنامه ها، مصوبات و بخشنامه ها در کشور زیاد است، ولی عمل کردن به آنها و شفاف سازی مهم است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: خدمت به مردم اولین و مهمترین مرحله از مسئولیت محسوب می شود، زیرا کسانی که در جمهوری اسلامی دارای مسئولیت و پستی هستند، برای خدمت آمده اند نه تسلط بر دیگران.

تربیون نماز جمعه مکانی برای بیان مشکلات باشد نه داستان سرایی

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی ادامه داد: هدایت فکری و اعتقادی، سیاسی و خدمتگزاری  مردم، ۳ توصیه اصلی مقام معظم رهبری به روحانیون می باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان عنوان داشت: ائمه جامعه باید در تربیون های نماز جمعه به جای قصه گویی و داستان سرایی به بیان حقایق و مشکلات بپردازند و جوانان را جذب کنند.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی در پایان اظهار کرد: شهر دلبران دچار مشکلات فراوانی مانند مشکل بهداشت، آب آشامیدنی و... است که باید این مشکلات در سریع ترین زمان ممکن برطرف گردد.

براساس این گزارش در پایان این مراسم از خدمات حجت الاسلام عبادی، امام جمعه سابق دلبران تقدیر به عمل آمد و حجت الاسلام داود محمدیاری، به عنوان امام جمعه جدید معرفی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha